6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Sbojevets

iChat account alleen Jabber, AIM en .Mac?

Hi, sinds ik nu 2 Mac’s heb met built -in iSight wil ik me toch eens gaan verdiepen in iChat! Leuk met mijn vrouw chatten met beeld. En als pappa wer eens moet overwerken kan ik zo mijn jongens toch nog even zien voordat ze naar bed gaan.

Maar ik kom er achter dat je niet zomaar elke account kan gebruiken. Moet ik nu echt een .Mac, Jabber of AIM account aanmaken (ik heb er al zoveel!) of kan ik via een andere manier mijn huidige e-mail accounts er voor gebruiken?

Ik kom er via de zoekfunctie niet echt achter (voordat daar weer voor gereageerd wordt! :innocent: )!

Alvast bedankt!! Het lijkt me erg leuk en makkelijk!

Bijdrager
    ijsbanaan

Je kan altijd gratis 60 dagen een proef.mac aanvragen en daarna zal je .mac adres nogsteeds werken in ichat dat lijkt me de best optie. Het is volgens mij de enige manier om ichat goed te kunnen gebruiken en een adresje extra zal het um natuurlijk niet doen.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ja ik gebruik me Free 60-day trial nu ook al meer dan 2 jaar:)

Bijdrager
    Sbojevets

Helemaal goed!! Ik ga het meteen proberen! Wat een makkelijke oplossing. En wat raar dat je .mac account wel blijft werken in iChat met een trial versie! Maar als het werkt…..who cares!

Bijdrager
    RobinB84

Ik vind iChat echt een heerlijk programma. Ziet er tenminste niet uit als speelgoed en draait supersnel, vooral met file-transfers. Echter jammer dat ik bijna niemand ken die het gebruikt. :cry:

Bijdrager
    midas

iki gebruik ichat nooit!! ik kan er niks mee, een ieder die ik ken zit op de msn,,:cry: Via een jabber ding kan ik dan ook wel met ze lullen, maar ik vind et toch allemaal te vaag. ik gebruik gewoon msn, das het makkelijkst

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.