15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Pasav

iChat 2.1 is uit !!!!

is te vinden in de software update ….

Ter info …

Ben ik nu wel een keer de eerste …:D

Moderator
    Jan David Hanrath

ja, volgens mij ben je de eerste…

helaas nog geen ondersteuning voor msn…

Bijdrager
    Pasav

NJee helaas niet en aMSN is ook helaas niet echt stabiel ….. dan maar geen file transfer en terug naar PRoteus …:(

Bijdrager
    Mac_Freak

wat is er verbeterd na de update

Moderator
    Jan David Hanrath

het is geen beta-versie meer…

Bijdrager
    Convicted

MSN support komt er toch nooit in. Altijd die loze hoop telkens weer, Apple gaat er echt geen MSN support ingooien omdat AOL dat niet zo leuk zou gaan vinden.:roll:

aMSN doet het hier trouwens prima zonder enige crashes of wat dan ook. Mijn systeem is een G4 933, 1.25 GB RAM, 220 GB HDD ruimte en MacOS X 10.3.3. Ik gebruikte het al met 10.3.2 en er is niets mis gegaan tijdens upgraden.

Bijdrager
    Pasav
    ”Convicted”

MSN support komt er toch nooit in. Altijd die loze hoop telkens weer, Apple gaat er echt geen MSN support ingooien omdat AOL dat niet zo leuk zou gaan vinden.:roll:

aMSN doet het hier trouwens prima zonder enige crashes of wat dan ook. Mijn systeem is een G4 933, 1.25 GB RAM, 220 GB HDD ruimte en MacOS X 10.3.3. Ik gebruikte het al met 10.3.2 en er is niets mis gegaan tijdens upgraden.

Werkte bij 10.3.2 al niet goed, zeer vaak is de verbinding weg of reageerd het programma gewoon niet meer …

Bijdrager
    Erikaatje

dat schiet niet op.. aMSN loopt bij mij steeds vast (op 10.3.3)

Bijdrager
    Convicted

Permissies gerepareerd voordat je het geinstalleerd hebt en ook dat extra stukje software geinstalleerd wat je moest installeren voordat je aMSN kon gebruiken? Image… nog iets heet het. Ben de naam even kwijt!:?

Bijdrager
    Prohibit Art

Wat vinden jullie van Adium dan…???

http://www.adiumx.com

Bijdrager
    Erikaatje
    ”Convicted”

Permissies gerepareerd voordat je het geinstalleerd hebt en ook dat extra stukje software geinstalleerd wat je moest installeren voordat je aMSN kon gebruiken? Image… nog iets heet het. Ben de naam even kwijt!:?

imagemagick heb ik geinstalleerd, maar hoe repareer je die permissies dan?

Bijdrager
    Pasav
    ”Prohibit

Wat vinden jullie van Adium dan…???

http://www.adiumx.com[/quote%5D

Ziet er goed uit op het eerste gezicht … we gaan het proberen ..:)

Bijdrager
    Convicted

De permissies van OS X repareer met je het schijfhulpprogramma of disk utility in het engels. Het staat in de hulpprogramma’s of utilities folder.
    Vaak is het verstandig om dit te doen nadat je iets hebt geinstalleerd of als je een update van OS X gaat installeren.

Bijdrager
    Sad

En weer terug on-topic graag.

Ik zie niet veel verschil in de nieuwe iChat. Maar ik video-chat dan ook niet.

Bijdrager
    Convicted

In de beta versie kon je de avatars van iedereen zien in kanalen terwijl ze niet in je lijstje stonden… maar blijkbaar werkt dan nu weer niet?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.