12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    m4v3r1ck

[PERFECT!] iCentre Groningen -> Amac. Is het wat?

Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen met deze club. Ik had met iCenter in Groningen altijd een heel goed contact over een service op mijn Mac Pro obv mijn nog geldige Apple Care. De laatste reparatie – cooling fans – moet nog worden uitgevoerd. Ondanks meerdere mailtjes, willen die guy-and-dolls bij Amac maar niet wakker worden, omdat ik nog steeds geen enkele reactie heb ontvangen per mail/telefoon..

Moet ik me zorgen maken over de Q van deze club?

Cheers

Bijdrager
    Roosje

Mijn ervaring met Amac Utrecht is uiterst positief. Snelle antwoorden op mijn vragen. Goed advies gekregen bij de aankoop van mijn Mac in 2011.

Bijdrager
    makasa

Bel ze.

Bijdrager
    m4v3r1ck
    Roosje op 29 april 2017

Mijn ervaring met Amac Utrecht is uiterst positief. Snelle antwoorden op mijn vragen. Goed advies gekregen bij de aankoop van mijn Mac in 2011.

Bedankt voor je reactie Roosje. Ik denk dat ze ook ons OMT in de gaten houden. Na het plaatsen van mijn bericht hier, kreeg ik eindelijk een e-mail van Amac!:-D

Cheers

Bijdrager
    m4v3r1ck
    makasa op 29 april 2017

Bel ze.

Ik gebruik liever e-mail om dit soort – zeker daar waar het om garantie e.d. gaat – zaken te bespreken en vast te leggen.

Mijn ervaring met callcenters is dat…:twisted: a) klantcontacten per telefoon bar slecht worden bijgehouden in crm, b) medewerkers op cruciale momenten lijden aan selectief geheugenverlies, c) medewerkers plotsklaps er niet meer werken en d) altijd maar vrij hebben of met vakantie zijn… /:twisted:

Cheers

Bijdrager
    SvS

e) omdat niet iedereen kan bellen, slechthorenden met moeite en doven dus niet.

Gebruik anders eventueel Twitter als ze niet hadden gereageerd. Bij mij heeft het daarmee de banken / verzekeringen / software supportservices wakker getriggerd. Mooi dat ze nu eindelijk reageren!

Bijdrager
    m4v3r1ck
    SvS op 29 april 2017

e) omdat niet iedereen kan bellen, slechthorenden met moeite en doven dus niet.

Gebruik anders eventueel Twitter als ze niet hadden gereageerd. Bij mij heeft het daarmee de banken / verzekeringen / software supportservices wakker getriggerd. Mooi dat ze nu eindelijk reageren!

+1 voor zowel je aanvulling e) als je tip over Twitter. Ik ken dat fenomeen natuurlijk wel, maar ik probeer het altijd eerst netjes en zoals het hoort. Ook ik schroom heus niet om hardleerse bedrijven of instellingen de oren te wassen via welke social media dan ook hoor.

Cheers

Bijdrager
    SvS

Eens, ik ook, hoor.(y)

Bijdrager
    me.com

Hi,

Mijn ervaring met iCentre/Amac in Groningen is uiterst positief. Ben al jarenlang goede klant bij hun. Afgelopen week nog even bij hun binnengestapt en eventjes gepraat over de overname e.d.

Ze gaven al aan dat de overname een behoorlijk drukke periode voor hun was, alles moest heel snel worden omgebouwd en vooral veel nieuwe dingen leren zoals de kassa’s en het logistieke proces. Daarnaast kwamen de IT/communicatie gerelateerde zaken zoals netwerk/email etc. daardoor ook wat later op gang. Daardoor hadden ze ook een behoorlijke achterstand opgebouwd zeiden ze, wat ervoor zorgde dat je hierdoor wellicht geen contact met ze kon krijgen?

Mooi dat ze in ieder geval nu gereageerd hebben.:-)

Bijdrager
    m4v3r1ck

Heel goed nieuws!

Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van mijn – buitengewoon aardige – vaste contact persoon bij iCentre! Heel fijn dat hij nog steeds on-board is bij nu Amac! We hebben een afspraak gemaakt om mijn Mac bij hem langs te brengen. Hij gaf ook aan dat het een drukte van jawelste is geweest tijdens het omkatten van het bedrijf.

Zoals de vorige poster @me.com ook aangeeft heb ik altijd fijn contact gehad met iCentre Groningen en ben ik al klant sinds 2008!

Bedankt voor al jullie reacties.

Eind goed, al goed! ?

Bijdrager
    m4v3r1ck

Mijn Mac Pro is inmiddels weer clean & mean en gerepareerd door Amac (via vestiging Groningen). Onderstaande email wil ik ook hier natuurlijk even delen. Amac? Het was me een waar genoegen!

Dank voor je snelle reactie! Ik heb inmiddels een nieuwe account aangemaakt!;-)

Ik wil alle betrokken collega’s van Amac nogmaals een groot compliment geven voor het afwikkelen van: WRMA-****** Mac Pro – QC 2.66GHz!

Alles ging tot ver boven mijn verwachting:
    1. aanmelding RMA – wegens ziekte heeft het afgeven van mijn Mac in GR langer geduurd.
    2. update van de status, zelfs het bestellen en ontvangen van de onderdelen door Amac.Repair
    3. perfecte en heldere communicatie met het repair centre van Amac met ***** & *****
    4. perfecte begeleiding door ***** (GR) tijdens de transitie van iCentre naar Amac, wat voor klanten altijd wel een spannende actie is

Alles bij elkaar opgeteld krijgen jullie allemaal van mij een NPS met een score van 10! Spread these good words!

*) namen/nummers weggelaten ivm netiquette!8-)

Cheers

Bijdrager
    SvS

Goed zeg!(y) Veel plezier ermee

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.