7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Geedee

iCan

Net iCan gedownload. Voor ik registreer wil ik toch even weten of het progje feilloos werkt en of het moeilijkheden geeft. Zijn er bv. problemen te verwachten met het systeem of andere progs? Wie heef enige ervaring met iCan?

Bijdrager
    Stove Jebs

Kijk voor user feedback op versiontracker.com. iCan heeft daar 4 sterren dus het zal wel geen troep zijn

8) :wink:

Bijdrager
    Geedee

Ja maar, als ik mij goed herinner staat er daar maar één commentaar op. Vandaar mijn vraag op dit forum.
    (Btw, zo’n prullenmand op het bureaublad is lekker ouderwets en werkt nog heerlijk ook.)

Bijdrager
    Stove Jebs
    ”Geedee”

Ja maar, als ik mij goed herinner staat er daar maar één commentaar op. Vandaar mijn vraag op dit forum.
    (Btw, zo’n prullenmand op het bureaublad is lekker ouderwets en werkt nog heerlijk ook.)

één commentaar ?? Ik zie dit onderaan de pagina: View All (69)

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17524&vid=124398

Bijdrager
    Geedee
    ”Stove
    ”Geedee”

één commentaar ?? Ik zie dit onderaan de pagina: View All (69)

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17524&vid=124398

Yep, had ik over het hoofd gezien. Bedankt Stove. :)
    De commentaar is niet altijd even positief. ‘k Zal maar oppassen zeker om geen systemcrash te krijgen.

Bijdrager
    Stove Jebs

Ik gebruik iCan zelf ook hoor. Geen noemenswaardige problemen mee gehad.

8)

Bijdrager
    Geedee
    ”Stove

Ik gebruik iCan zelf ook hoor. Geen noemenswaardige problemen mee gehad.

8)

Is al wat geruststellender. Heb wel gemerkt dat bij gebruik van F11 ook het vuilnisbakje verdwijnt (omdat het een progje is wellicht) en dat is dan toch weer een negatief puntje.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.