6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MCNONAMUS

Ical verjaardagen en andere persoonlijke dagen laten instellen?

Ik erger me hier al tijden aan en schijnbaar ben ik ik niet de enige hier: ik zoek een manier om naast verjaardagen ook andere persoonlijke data in Ical en/of adresboek in te voeren en ze zichtbaar te krijgen op mijn Iphone.

In adresboek is de mogelijkheid om het per persoon in te voeren, nadeel ik moet dus voor de ganse familie losse kaarten aanmaken.

Ik wil óók trouwdagen e.d. invoeren, dan is de adresboek methode zeer onhandig: meerdere zaken van het zelfde op dezelfde dag!
    Een van de weinige dingen die in Windows beter werken :thumbsdown:

Tips welkom.

Bijdrager
    michelvdb

Maak hiervoor een nieuwe zich eenmaal per jaar herhalende en nooit eindigende iCal-activiteit aan.

Inactief
    Anoniem

Gebruik zelf Yabi, http://www.devzero.it/yabi/

Bijdrager
    michelvdb

Ik gebruik liever eerst de mogelijkheden die OS X in huis heeft dan dat ik software, hoe leuk ook, van derden in huis haal. Mijn oplossing werkt poepsimpel en is efficiënt, ik gebruik die truc al jaren.
    :wink:

Bijdrager
    MCNONAMUS

THX beide…

Michel, die methode gebruikte ik ook, maar sommige afspraken zijn zeer hardnekkig in mijn Iphone (krijg ze niet weg).

EDIT: ik zit nog even bij de voorkeuren van ADRESBOEK te kijken, en guess what het staat er (nu) gewoon in: voeg veld toe: trouwdag of aangepast.

Daar kan je dus een extra veld maken, precies zoals ik wilde!

EDIT 2: Trouwdag wordt helaas niet weergegeven in Ical verjaardag…

Bijdrager
    MCNONAMUS

Heb nu Yabi (pref) eens ingezet en dat werkt super!

THX Scottisch.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.