10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iMarc

iCal <--> T610…..niet alles wordt gesynched

Ik heb in iCal een aantal verschillende agenda’s:

Afspraken
    Verjaardagen
    Feestjes
    Feestdagen
    Vakanties
    Werkrooster

Nu valt mij op dat na het synchroniseren met mijn Sony/Ericsson T610 alleen de agenda ‘Afspraken’ op mijn T610 prijkt.
    Geen idee waar de rest blijft en of ik hiervoor iets moet inschakelen op mijn telefoon.
    Ik heb ook geprobeerd om alleen een aparte agenda, zoals Verjaardagen, over te sturen maar dat lukt ook niet.
    lijkt wel of de telefoon alleen ‘Afspraken’ accepteert.

Zijn er meer mensen die dit ontdekt hebben?

Ik werk met iSynch onder Panther

Bijdrager
    Deskman

Ik heb net een T610 besteld omdat ik bij T_Mobile geen p800 of p900 kan krijgen, en keek even bij Apple of de p800 inmiddels al ondersteund werd. Op de USA site zag ik ineens de P900 al staan en de mededeling dat iSync 1.3 te downloaden is. In NL nog niet en de link loopt nu dood op een 404 pagina, maar een van de verbeteringen zou de kalendersynchronisatie zijn. In de gaten houden dus!

Bijdrager
    iMarc

bij mij is ie nu bezig met downloaden

Oh… is al binnen, ff kijken

Bijdrager
    iMarc

Update…

iSync 1.3 doet hetzelfde als 1.2.1.
    Dus mijn eerder vermelde verhaal is niets aan veranderd.

Jammer

Hoop dat iemand een oplossing weet

Bijdrager
    iMarc

Nou, ik ben er uit hoor, na lang zoeken.
    Voor zover ik het kan bekijken synchroniseerd iSync alleen afspraken met een begin en eind tijd.
    Mijn probleem is dus dat ik een aantal agenda’s heb met afspraken die de hele dag duren (staan ook zo geselecteerd), bv. verjaardagen, die pakt ie dus niet.
    Zou zo kunnen zijn dat mijn mooie T610 daar niet mee om kan gaan.

Iemand?? enig idee??

Bijdrager
    iMarc

Heb ondertussen een appje ontdekt dat het zogenaamde ‘All-Day-Event-Syncing’ probleem moet oplossen.
    Ik kon er op de forums van MacOSX niets over vinden.

Prograamaatje werkt goed maar bij mij stopt ie op een gegeven moment en geeft een Applescript error: Can’t make “/AMS” into a integer

Geen idee wat dat betekent maar misschien kan iemand anders er wat mee.

All Day Events Fixer

[size=9:da52d92c21]ik hoop niet dat ik alleen maar berichten aan mezelf moet blijven sturen…..snif….iemand?…..[/size:da52d92c21]

Bijdrager
    iAgree

ik heb een soort gelijk probleem met me ical en sync, bij synced ie wel van me t610 naar me mac maar hij wist dan de afspraak uit me t610 en als ik nog eens sync blijft ie alleen in me comp staan. Dit ging ook om een verjaardag maar met begin en eind tijd en evengoed trekt ie het wel me mac in maar verwijderd ie het uit me t610, en de al in ical bestaande notitie van de verjaardag die met birthday shifter uit me adresbook is gehaald , synced al helemaal niet.
    Ik hoop dat het nog een beetje duidelijk is wat ik bedoel;-)

Bijdrager
    jannie

Hoi,

ik heb net een P900 gekocht maar waar vind ik de software voor de mac?
    Ik heb isync maar hij scant het toestel niet, moet ik eerst wat downloaden?

alvast bedankt

Bijdrager
    martijnvandijk
    ”Deskman”

Ik heb net een T610 besteld omdat ik bij T_Mobile geen p800 of p900 kan krijgen, en keek even bij Apple of de p800 inmiddels al ondersteund werd. Op de USA site zag ik ineens de P900 al staan en de mededeling dat iSync 1.3 te downloaden is. In NL nog niet en de link loopt nu dood op een 404 pagina, maar een van de verbeteringen zou de kalendersynchronisatie zijn. In de gaten houden dus!

Hoezo kun je bij T-Mobile geen P800 of P900 krijgen? Gweoon een kwestie van de winkel in en er een kopen met een abonnement, niet?

Bijdrager
    Deskman

Bij het verlengen van een abo kun je wel eens een nieuw toestel krijgen. Meer dan een 610 zat er niet in. En nu helemaal niet meer, want de sukkel die het een en ander moest veranderen voordat het contract afliep heeft zitten suffen. Nu krijg ik als magere troost een 6310i. Voordeel: hij past ongezien in mijn carkit (van de 6210 die ik nu heb) Nadeel: bloetoet ondersteuning van de Mac is below zero…

Misschien dan toch maar leuk doen en een p900 los kopen en het aanhangend abo aan een familielid verkwanselen. Achja, het gaat om het bellen. Toch…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.