4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    iCal sync problemen

    Al veel vaker onderwerp geweest is deze rubriek, maar juist daardoor (bomen en bos) kan ik geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb iPad, iPhone4 en iMac. Als ik in iCal iets verander op mijn iMac, veranderen de gegevens keurig op de andere 2 apparaten. Maar als ik iets invoer op iPhone, dan verandert er bij zijn Apple-broertjes helemaal niets. Terwijl “push” aanstaat, MobileMe (volgens mij) goed is ingesteld. Wat ik wel heb gelezen is dat er veel vaker sync-problemen zijn en dat een radicale herstart (schoonmaken, backups installeren, alles opnieuw invoeren) als paardenmiddel soms nodig is. Moet ik dat gaan doen? Of is er iets simpels wat ik over het hoofd zie? Ik hoor graag!

    Bijdrager
    rtgrs

    Zit je in de juiste agenda? Ik heb één agenda op de iPhone, alle andere agenda’s staan op MobileMe en worden gesynchroniseerd.

    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    Probleem opgelost! Herinnerde me plots weer wat de remedie was: account verwijderen, en de boel vanaf de iPhone weer opstarten, idem vanaf de iPad. Als de cloud de juiste gegevens bevat kan er feitelijk weinig misgaan, en dat was ook zo! Alles loopt weer in sync! (En nog bedankt rgts voor het meedenken!)

    Bijdrager
    rtgrs

    Bedankt voor het delen van je oplossing!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.