6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    in absentia

iCal sync probleem "CalDAVWriteEntityQueueableOperation"

Ik heb sinds een tijdje een ‘raar probleem’ waar ik niets van begrijp.
    Als ik een afspraak in iCal (via mijn Mac) zet en hier mensen wil voor uitnodigen dan krijg ik steevast deze melding:

De server reageerde met
    ‘HTTP/1.1 542 Missing account volume’
    op de bewerking ‘CalDAVWriteEntityQueueableOperation’.

Daarbij willen de kalenders op mijn iPhone 4 en iPad (inclusief mijn Mac) totaal niet onderling via mijn .me (.mac)-account syncen.

Eigenlijk ben ik ten einde raad en weet niet waar ik de oplossing moet zoeken.

Alvast bedankt voor reageren

Bijdrager
    Yaris

Ik weet wel waar je de oplossing moet zoeken. Voer op Google eens CalDAVWriteEntityQueueableOperation in.

Bijdrager
    in absentia

Ha Yaris,

Uiteraard heb ik dit allang gedaan voordat ik dit draadje startte, maar ik heb nergens dé oplossing gevonden voor mijn probleem, maar kennelijk zie ik tijdens het googlen iets over het hoofd wat jij wél gevonden hebt.

Zou jij mij kunnen vertellen waar ik dan précies moet kijken?

Alvast bedankt:lol:

Bijdrager
    Yaris

Ik heb niet verder gezocht. Ik heb alleen gemerkt dat de vraag betreffende CalDAVWriteEntityQueueableOperation al dikwijls eerder is gesteld. Maar als je op Google geen oplossing hebt gevonden is er waarschijnlijk geen oplossing.

Merkwaardig is dat de combinatie van CalDAVWriteEntityQueueableOperation en Missing account volume alleen dit draadje als hit oplevert. Je bent dus helemaal uniek met je probleem.

Bijdrager
    Pieterr

Overigens een vreemde errorcode: 542
    Krijg je die echt, of is het een typo?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes#5xx_Server_Error

Bijdrager
    in absentia

@Yaris; De meeste draadjes hebben betrekking op iCal icm met Xserve (wat ik niet gebruik) dus via google werd ik niet veel wijzer.

@Pieterr; Ik heb deze vaudt-melding gekopieerd en geplakt, dus een typo sluit ik uit.

Weet iemand anders een oplossing?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.