3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    detlefpeel

ical sync met iphone agenda werkt maar in 1 richting

Hallo,

Ik heb zonet mijn iphone geüpdatet naar 4.1. nu wil ik mijn agenda in orde zetten maar dit werkt maar in één richting.
    Van iphone naar ical agenda.
    Wanneer ik iets wijzig op mijn mac dan synchroniseert hij dit niet op mijn iphone.
    Wat zie ik over het hoofd?

detlef

Bijdrager
    Churchil

Hier hetzelfde. Heb op mijn iPad een DevCal account aangemaat volgens aanwijzingen op de diverse fora, maar werkt ook niet echt lekker naar mijn iPhone en iMac. Zitten nog wat probleempjes in de beta-versie van iCal op MobileMe, hopelijk wordt er aan gewerkt. :ftim:

Bijdrager
    detlefpeel

Zo is het me gelukt!!

Ik heb aan het begin me ook de pleuris ‘gegoogled’ om dit voor elkaar te krijgen, uiteindelijk is het best simpel. Maak een gmail account aan en activeer google calendar. Dan verwijs ik je naar deze link:

Google Agenda synchroniseren met de iPhone – iPhone – iPhoneclub.nl
    http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/synchronisatie/google-agenda-synchroniseren-met-de-iphone/

Nu wil je ook nog met Ical werken, dat doe je als volgt:

1) Start Ical op
    2) Ga naar voorkeuren –> accounts
    3) Klik op het plusje links onderin
    4) Voor de gegevens in, let op: bij de gebruikersnaam @gmail.com erachter zetten

Dit moet werken denk ik, nu loopt alles synchroon, dus van je iphone naar ical toe als andersom.

als je nog vragen heb lees ik het wel

gr.

Nu wil je ook nog met Ical werken, dat doe je als volgt:

1) Start Ical op
    2) Ga naar voorkeuren –> accounts
    3) Klik op het plusje links onderin
    4) Voor de gegevens in, let op: bij de gebruikersnaam @gmail.com erachter zetten

Dit moet werken denk ik, nu loopt alles synchroon, dus van je iphone naar ical toe als andersom.

als je nog vragen heb lees ik het wel

gr.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.