4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    spw70

iCal standaard agenda kiezen

Ik heb met mijn vrouw een hele reeks agenda’s gedeeld zodat we op op de hoogte blijven van elkaars afspraken. Sommige agenda’s in mijn beheer zijn gedeeld met haar en omgekeerd. Werkt behoorlijk goed op één lastig detail na. Telkens als mijn vrouw een afspraak aanmaakt wordt hiervoor standaard één van mijn agenda’s gekozen. Uiteraard kan ze dan voor een andere agenda kiezen maar dat doet ze niet;! . In icloud kan je via de voorkeuren kiezen welke de standaard agenda is en dat heb ik ook gedaan, toch wordt bij elke activiteit die ze op haar iphone aan maakt steeds één van mijn agenda’s gekozen. Ik vind in ios7 zelf geen mogelijkheid om een standaard agenda in te stellen terwijl dit via icloud online wel kan maar daar luistert ios7 blijkbaar niet naar.:? Frustrerend en gek genoeg tussen alle icloud, icall problemen die ik vind geen relevant topic gevonden?

Bijdrager
    Perry

Ik vind in ios7 zelf geen mogelijkheid om een standaard agenda in te stellen

Dit kan wel in iOS 7. Staat gewoon bij ‘Instellingen’, ‘Email, contacten en agenda’s’ vrijwel onderaan ‘Standaardagenda’.

Bijdrager
    GoeieDag

Ook in iOS 5 en 6, btw.

Bijdrager
    spw70

Bedankt, het lijkt alsof ik niet gezocht heb maar heb er om één of andere manier over gekeken. Bedankt !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.