12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    simiban

iCAL springt in de balk altijd terug naar aanschafdatum

Zoals in onderwerp beschreven springt iCAL bij sluiten van iCAL terug naar de aanschafdatum ipv de datum wanneer je hem opent. Enig idee hoe dit euvel te verhelpen valt? Het is namelijk vet irritant.

Bijdrager
    madterol

dat klopt
    :D :D :D

Bijdrager
    lowfi

17 juli? Dat is de datum dat ical is gepresenteerd;)

When iCal is opened, its icon displays the current date. When OS X is booted, the icon displays July 17, which was the date when iCal premiered in 2002 at the Macworld Expo in New York City. July 17 is observed by some Mac users as ‘iCal Day.'

Niks aan te doen…

Bijdrager
    KarelWillem

Toevallig dat je je Mac precies op 17 juli hebt gekregen zeg… :wink:

Bijdrager
    simiban

ha, zeg wel :d Raar geval toch want vriend van me heeft een iMAC en daar staat het wel juist!

Bijdrager
    Lutjemac

Nou dat is heel gemakkelijk te doen, zet ical in je account bij systeemvoorkeuren in tabblat inloggen zodat dit automatisch opstart en vink verbergen aan. en zie de datum blijft behouden.

groeten LutjeMac.

Bijdrager
    rastabob

ik dacht dat 17 juli de verjaardag van Steve Jobs was….

Bijdrager
    simiban

bedankt lutjemac! en al de andere

Bijdrager
    rastabob

hier staat een macosxhint thread, hoe je het icoon altijd de huidige datum kunt laten tonen. Maar echt clean is ’t niet. Uiteindelijk komt ’t erop neer dat je iCal stiekem opstart en verbergt.

Sinds Tiger is het zelfs zo, dat ie weer naar 17 juli terugspringt als je iCal afsluit. Dat was in Panther niet zo, alleen als je een herstart deed ging weer terug.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Who gives a flying f*!% ?Laat m gewoon open staan. Dan heb je de juiste datum erin staan.

Bijdrager
    Tomaat

Je kunt ook eens kijken naar MenuCalendar iCal, die gebruik ikzelf, erg mooi programma:)

Bijdrager
    Peudel
    ”Lutjemac”

Nou dat is heel gemakkelijk te doen, zet ical in je account bij systeemvoorkeuren in tabblat inloggen zodat dit automatisch opstart en vink verbergen aan. en zie de datum blijft behouden.

groeten LutjeMac.

Hmm, bij mij staat het al zo en toch 17 juli?!
    Ik zet de mac nooit uit maar in de sluimer stand, komt het daardoor dat de datum 17 juli blijft weergeven?

Vind het ook irritant

Reinier

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.