7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerjan

iCal Server + Lokale agenda + iPhone

Dag,

Sinds kort hebben we Leopard server aan het draaien. Hiermee willen we eigenlijk iedere agenda zichtbaar maken voor collega’s. Nu zijn er een aantal die hebben een lokale agenda en die vullen ze braaf in. Die synchroniseert dan ook via MobileMe met de iPhone. Nu heb ik al vanalles geprobeerd (publicerne van de lokale agenda naar de server) maar niets wil. En eigenlijk wil ik niet de situatie creëren dat je op twee plekken de agenda bijhoudt.

Iemand dezelfde situatie en een goede oplossing?

Alvast bedankt

Bijdrager
    leaf

je lokale agenda importen in je agenda van je server ?

Bijdrager
    Gerjan

In de iCal-server ja, alleen lukt dat niet, als ik publiceren doe geeft ie aan “error 35” (deze kan ik overigens nergens vinden).

Ga ik volledig gebruik maken van de iCal op de iCal Server dan kan ik niet meer sychroniseren met de iPhone via MobileMe.

Bijdrager
    tobiaslf

Dit kan nog niet. In Snow Leopard gaat dat n.a.w. wel mogelijk zijn omdat je dan kan pushen vanaf de server. Met Leopard kan dat nog niet.

Gr. Tobiaslf

Bijdrager
    Gerjan

Maar het moet toch wel mogelijk zijn je lokale iCal-agenda te synchroniseren met de iCal-server of kan dat alleen maar “live”?

Bijdrager
    tobiaslf

Dat kan wel, dan moet je de lokale agenda exporteren en importeren in de iCal Server agenda. Dan kan je wel synchroniseren met je iPhone maar geen afspraken daarin maken of aanpassen…

Gr. Tobiaslf

Bijdrager
    TRML

Leaf heeft het antwoord al gegeven, selecteer je locale agenda dan Archief => Exporteer, selecteer nu je server agenda en dan Archief => importeer. is dat gedaan dan kan je de locale agenda weg gooien om verwarring te voorkomen, je kan je server agenda dan met iTunes mooi syncen (alleen via USB kabel)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.