9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Frans1108

Ical & Safari niet meer opstarten na inloggen

Hoi,

Ical en Safari blijven opstarten na het inloggen terwijl ik dat niet wil. Beide staan niet in de lijst van programma’s die automatisch opstarten na inloggen en er staat ook geen vinkje als ik met de rechtermuis op de icon klik. In de voorkeuren van beide en op andere sites kan ik ook geen oplossingen vinden dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    iJeroen

Misschien een (klein) virusje, een programmaatje dat op de achtergrond draait (te bekijken in Activiteitenweergave in het mapje Hulpprogramma’s)? Anders zou ik het niet weten.

Bijdrager
    Yaris

Staan er in je account programma’s die automatisch opstarten na inloggen en vereisen dat iCal en Safari mee opstarten?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Yaris”

Staan er in je account programma’s die automatisch opstarten na inloggen en vereisen dat iCal en Safari mee opstarten?

Da’s een goeie! :wink:

Bijdrager
    Frans1108

bedankt voor de reacties.

De account programma’s heb ik al leeggehaald maar dat helpt jammergenoeg niet. In de activiteitenweergave kan ik nu zo snel niets vinden maar zal later nog even een keer kijken als ik net heb ingelogd.

Bijdrager
    Frans1108

Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden, de activiteitenweergave staan geen rare programma’s in voor zover ik weet en o.a. safari opnieuw instellen helpt ook niet. Ik zal vanmiddag eens proberen safari en ical opnieuw te installeren.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Frans1108″

Ik zal vanmiddag eens proberen safari en ical opnieuw te installeren.

Hoe wou je dat doen dan?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    iJeroen

Ah :)
    Succes ermee…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.