2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    mcvlo

ical plotseling geheel leeg

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kom er niet uit. Na het opstarten van iCal staan de agenda’s 1-3 seconden en vervolgens is alles weg!
    Het begon dat opeens alle agenda’s er dubbel instonden, in andere kleuren dan ingesteld. Vervolgens heb ik hersteld vanaf een reservekopie die ik (gelukkig) de 15de juni nog had gemaakt. Maar ook die verandert van kleur en verwijnt na 1-3 seconden geheel.
    Ik heb cocktail laten lopen, de preferences weggegooit, maar het helpt allemaal niets.
    Wat kan ik nog meer doen? Ik kan ical niet vinden als zelfstandige software om te de-en opnieuw te installeren.
    HELP, opeens realiseer ik me mijn afhankelijkheid van deze agenda………..

Bijdrager
    mcvlo

De combinatie van deze tips deed het hem!

Re: iCal empty
    Posted: Jan 21, 2007 12:24 PM in response to: AratShort
    Helpful

Welcome to the discussions, AratShort.

No calendars in the calendars list?

Quit iCal. Drag the folder ~/Library/Application Support/iCal to the desktop. Restart iCal. There is the possibility that, after a couple of seconds, Sync Services will magically restore your data. If it doesn’t work, put the calendar folder back where you got it. Take a look in the various folders in ~/Library/Application Support/iCal/Sources and tell us what size the .ics files are.

I suggest deleting any preferences files for iCal (~/Library/Preferences/com.apple.iCal*.plist) and restarting iCal. If that doesn’t correct the problem, quit iCal, drag your calendar files (*.ics) to the desktop, restart iCal and import your ics files one at a time, renaming and colouring them as needed.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.