7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iCal nieuwe skin: problemen

Het kan natuurlijk toeval zijn, maar sinds ik bij iCal de “leather” skin heb vervangen door de “metallic” skin heb ik problemen:

-kan afspraken niet verwijderen
    -als ik afspraken verwijder komen ze na een paar seconden weer terug
    -afspraken die ik sync met Google kalender worden meerdere keren weergegeven
    -bij accounts wordt de Google kalender meerdere keren vanzelf toegevoegd tot wel 12 keer (vandaar ook het vorige probleem vermoed ik)

Iemand die dit herkent of weet wat de oorzaak kan zijn?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    CMD-Z

wat heb je gebruikt voor de verandering?

heb je een backup van je oude ical? anders ff terugzetten en kijken of je het probleem nog steeds hebt of dat het weg is.

Ik begin er maar niet aan; denk dat de leather look op een gegeven moment wel went.

Bijdrager
    Blashyrkh2124

Ik hoop dat je de adviezen hebt opgevolgd van de mensen die de sudo commands hadden bedacht voor de metallic skin; maak een back up.

Als je slim genoeg bent geweest om de Lion installer op een DVD te branden of om de .iso ergens te bewaren kun je die mounten en vandaar iCal opnieuw installeren. Moet je hem waarschijnlijk wel eerst deleten samen met al zijn bijbehorende prefs.

Inactief
    Anoniem

Ja, die back-up feb ik inmiddels teruggezet. Nu vooralsnog geen problemen.

Voor de verandering gebruikte ik iCal onder SL. Ik heb de moeite niet genomen om een back-up van de gegevens terug te zetten. Ik kijk nu wel tegen die leather-look iCal aan. Daar valt prima mee te leven. Beter dan met al die problemen die ik had met de aluminium look.

Bijdrager
    CorMac

“Ja, die back-up feb…” feb?

Inactief
    Anoniem
    CorMac op 05 augustus 2011

”Ja, die back-up feb…” feb?

Dat moet natuurlijk geb zijn.

Bijdrager
    CorMac

geb? Nog een keertje raden… Misschien is de derde keer de goede keer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.