4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    marcogoole

ical, new event

Hallo,

Is het mogelijk om in ical, bij de maand-view, het uur te bepalen bij het maken van een nieuw event, of beter nog, deze direct als all-day aan te maken, zonder dat ik de edit-button moet gebruiken. ik vind in de preferences daar nergens iets van terug. Iemand enig idee?
    Alvast bedankt!

groeten,

Marco

Bijdrager
    iDecide

Bij het aanmaken (dubbelklik op de gewenste dag) van een nieuw iCal-event in het maandoverzicht kun je meteen aangeven dat dit evenement de hele dag(en) duurt.

Zoals ik je vraag lees begrijp ik dat je dit bedoeld?

Bijdrager
    MarvinE

Dubbel-klik je event, en check ‘All-Day’. That’s it.

Bijdrager
    marcogoole

Hey, bij dubbelklik open ik ineens een hele dag. En moet ik dus telkens teruggaan naar het maandoverzicht. Ik wil ical gebruiken om een maandplanning te maken van verschillende personen. Het uur is daarvoor niet van belang. Maar omdat die planning wel over verschillende maanden, verschillende personen én projecten gaat moet het wel snel vooruit gaan. Ik kan wel een event aanmaken met ctrl – click, maar dan krijg ik enkel het event en geen uur. En dat uur staat dan ineens op 12u.
    Of zijn er handiger programma’s om een planning op te maken die ik ook nog kan exporteren naar ’n online-calendar? (ik ben van plan om dit te exporteren naar google-calendar of een php-calendar. ).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.