11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    koen76

iCal naar Outlook??

Hoi,
    thuis heb ik mijn maccie en gebruik ik iCal. Op mijn werk heb ik een PC Laptop en Outlook. Is er een mogelijkheid om al mijn iCalgegevens in Outlook te krijgen??

Dus dat ik op mijn werk ook mijn persoonlijke agenda kan zien, zonder telkens alle opnieuw te moeten ingeven??

Txs & Grtz,

koen

Bijdrager
    eiskoud

met behulp van een door isync ondersteunde nokia telefoon:evil:

zo doe ik het tenminste.. ical syncen met de nokia en op de pc via de nokia software met outlook

Bijdrager
    koen76

Heb ik niet, is dus geen optie…:?

Andere software oplossingen??

Koen

Bijdrager
    basiel

In het kader van dit draadje wou ik graag weten of je in ical rechtstreeks via mail een uitnodiging voor een vergadering kan importen. In Outlook gaat dit mijn vraag is nu of dit ook gaat met mail en ical.

Hartelijk bedankt

Basiel

Bijdrager
    mcdaddy

Je hebt outlook helemaal niet nodig. Gewoon je agenda op iCal Exchange zetten met iCal en je kan overal je agenda bekijken. Helemaal gratis.

Bijdrager
    koen76

Dat doe ik nu ook (via Spymac weliswaar), maar ik wil ook zonder internet mijn outlook agenda raadplegen, het is tenslotte een portable pc…

Bestaat er niets om via je iPod te gaan ofzo??

Bijdrager
    Mark2

Je kan je iCall agenda gewoon bekijken op je iPod, wel regelmatig iSync gebruiken dan.

Bijdrager
    MacMeijers

@ Basiel

Ja hoor je kunt via mail gewoon outlook uitnodigingen accepteren, en die worden in iCal vervolgens opgeslagen

Bijdrager
    Turver

koen76, je kan ook jezelf op je werk een uitnodiging sturen voor events die je in iCal aanmaakt, en ze dan op je werk accepteren.

Bijdrager
    koen76

je kan ook jezelf op je werk een uitnodiging sturen voor events die je in iCal aanmaakt, en ze dan op je werk accepteren

dat is idd ook een oplossing…maar ik zoek verder voor een elegantere oplossing.
    Tussentijds kan ik dit wel doen….

koen

Bijdrager
    Brimme

weet iemand of het ook mogenlijk is om op icalexchange wijzigingen online aantebrengen en deze weer terug te synchroniseren naar je ical ? ik wil namelijk mijn agende delen met 4 personen die er ook wijzigingen in kunnen aanbrengen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.