2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    TomTieDom

iCal Lokaal Syncen

Hallo Mensen,

Ik heb een vraag. ik ben al een aantal dagen opzoek voor een goede manier om mijn iCal te synchroniseren. Ik heb hier en elders gezocht naar een oplossing maar helaas niet gevonden. Wat ik wil is namelijk 1 iCal delen op 2 computers. Dus dat het op beide computers bij te werken is en ook te lezen.

Ik wil het niet via .Mac doen omdat we gewoon op een lokaal netwerk zitten. En waarom zou het dan via internet moeten? Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is. Ik weet alleen nog steeds niet hoe.

Ik hoop dat het goed is dat ik voor mijn vraag hier een nieuw topic heb geopend, zo niet blokkeer hem en laat me weten waar ik me vraag moet stellen:) Ik ben nieuw hier.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ga door tot ik een manier gevonden heb :)

Alvast bedankt.

Groeten, Tom.

Bijdrager
    feek

Hoi TomTieDom
    ik ben ook al een tijdje aan het zoeken.

Een paar opties:
    iSynCal
    SyncTogether

Nadeel is dat je altijd beide Mac’s aan moet hebben staan als je wil Syncen en soms moet je zelfs de applicaties sluiten.

Zelf gebruik ik Plaxo. Het synchroniseren tussen meerder mac’s (adresboek en iCal) gaat behoorlijk goed en er bestaat een online-versie. Het is (nu nog?) een gratis dienst.

Als iemand anders een betere optie kent met vergelijkbare syncmogelijkheden als plaxo, hou ik me ook aanbevolen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.