3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JWB

    iCal kan geen verbinding meer maken met Exchange

    Vaag probleem: sinds gisteren kan ik met één van mijn MacBook Pro’s geen verbinding meer maken met de exchange-server van mijn werk. Op iPhone, iPad en andere Mac geen enkel probleem. Het ligt dus ook niet aan de exchange-server, gelet op de mogelijkheid tot syncen met de andere apparaten.

    Overigens doet dit probleem zich ook voor in Mail.

    Ik wil dus eigenlijk, ergens in de Mac, alle wellicht foute, exchange verwijzingen verwijderen. Waar moet ik beginnen?

    Bijdrager
    johnkeates

    Kijk eens in de logboeken. Gebruik google als je niet weet hoe.

    Bijdrager
    Brainy

    Gaat het om 1 account of om meerdere?

    Ik neem aan dat je al je instellingen al nagelopen heb met een andere Mac waar het nog wel werkt.
    Je kan de account op de Mac waar het niet werkt verwijderen en opnieuw instellen. Je begint dan weer met default instellingen.

    Mijn ervaring met dit soort problemen is dat op de server het wachtwoord is veranderd en dat dit op de Mac ( of iPhone ed. ) niet meeveranderd is. Hierdoor werkt zowel je email als je kalender niet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.