7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rezpack

iCal, iSync data overschrijven?

Mensen,

Ik wil dat mijn iCal weer terug naar af gaat. Ik wil alle info van mijn Palm overschrijven op mijn iCal calenders.
    Als ik calenders weggooi in iCal vrees ik dat iSync dan die actie gaat synchroniseren met mijn Palm en dus die info eraf gooit. Dat wil ik niet.
    Is het mogelijk om zonder problemen mijn computer te resetten en niet mijn device? Hoe dan?

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Ik weet niet of je een .mac account hebt, maar in dat geval zou je eerst de Palm met .mac kunnen syncen en vervolgens kies je “stel alle apparaten opnieuw in”, waarbij je alles vervangt door de informatie op .mac. Ik heb geen Palm, wel een bluetooth gsm, maar het principe is hetzelfde.

Bijdrager
    Rezpack

Ja, dat had ik begrepen maar ik heb helaas geen .Mac account. Zou het ook anders kunnen?

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Ik weet niets van Palms, maar is niet mogelijk een bestand uit te voeren en dat in iCal te importeren?

Bijdrager
    AppelJuice

Alle mogelijkheden van automatisch syncen uitzetten en proberen de calender file’s .ics (oid) kopieren naar de map ~users/JOUWNAAM/bibliotheek/calenders hier in staan n.l. de calender files.
    Deze kun je ook hieruit halen om ze eventueel backuppen.
    Probeer of je op de palm kunt komen en daarvandaan deze files te kopieren.

Bijdrager
    Rezpack

Ik kan er niet bij in m’n Palm.
    Ik betwijfel of je daarmee iSync om de tuin kan leiden. Zou het niet een grote teringzooi worden?
    Of heb je het zelf al eens gedaan zo?

Bijdrager
    Rezpack

Mensen, werkt het als ik mijn Palm device uit iSync remove?
    En dan later weer terug plaats?

Neemt iSync dan mijn Palm data als nieuwe data?
    Of ook voor Addressbook?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.