6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Amon

iCal icon update

Zoals iedereen hier wel weet geeft het iCal icon standaard 17 aan. Is er een manier om dit altijd de juiste datum weer te geven? Ik gebruik iCal zelf niet, maar heb het wel in de dock staan om in een oogopslag de datum te kunnen zien. Dus elke dag is het iCal starte en meteen weer sluiten. Erg omslachtig.

Bijdrager
    MacEagle

iCal automatisch laten opstarten, zodra je je apple opstart, hij sluit vanzelf weer en de datum is bij de tijd.

Bijdrager
    Amon

Ik zie bij de opstartlijst van mijn account iCalAlarmScheduler erbij staan. Is dat wat ik moet gebruiken of is dat wat anders. En hoe zit het nu met de vinkjes daar. Met vinkje is wel starten en zonder vinkje niet of is alles wat daar staat starten en doelt het vinkje op wat anders? (Nadenken met koppijn valt niet mee)

Bijdrager
    seroj
    ”Amon”

Ik zie bij de opstartlijst van mijn account iCalAlarmScheduler erbij staan. Is dat wat ik moet gebruiken of is dat wat anders. En hoe zit het nu met de vinkjes daar. Met vinkje is wel starten en zonder vinkje niet of is alles wat daar staat starten en doelt het vinkje op wat anders? (Nadenken met koppijn valt niet mee)

Dat is alleen een progje wat draait zodat je alarm meldingen wel werken als je ical zelf niet aan hebt staan. Wat je moet doen als je de juiste datum wit hebben is het programma ical aan de lijst toevoegen

Succes

Bijdrager
    MacEagle
    ”Amon”

Vinkje aanklikken en hij start dan automatisch op.

Bijdrager
    Granny Smith

mmm… kun je niet beter het icoontje uit het dock laten … heb je meer plaats over:D

om de dag/maand te weten kun je beter rechtsboven kijken… in de menubalk staat

Weekdag dag maand en de tijd bij mij toch !

(ergens op macosxhints.com is er een hack/link die je vertelt hoe je dat kunt regelen… zal effe opzoeke)

EDIT: gevonden: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20031113121905276

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.