5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    email

ical en exchange servers

Hoi
    Ik wil mijn mac ical en mail syncen met met outlook exchange thuis, en op het werk. In mail werkt het perfect, maar mijn prive agenda wil hij maar niet accepteren. Mijn werk mail werkt wel gewoon.
    Ik krijg het driehoekje met de volgende foutmelding:
    Er heeft zich een onverwachte fout voorgedaan met het verzoek (domein NSXMLParserErrorDomain / fout 70).
    Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Bijdrager
    Ir.Bob

Weet je wel heel zeker dat je thuis Exchange hebt draaien? Exchange is een hele serveromgeving, niet alleen het ‘Outlook’ programma dat je gebruikt om je email te lezen.

Bijdrager
    email

Ja thuis draait een small business server 2008. De mail gaat perfect daarmee, de contacten ook alleen mijn agenda niet!!!!!

Bijdrager
    email

Oja, op mijn macbook heb ik microsoft outlook, en die werkt wel!!! Ik wil alleen mijn prive agenda en mijn werkagenda een andere kleur geven, en dat lukt in outlook niet, en dat zou in ical wel moeten werken.
    Op mijn imac loopt outlook ook telkens vast, vandaar dat ik over wil naar mail en ical.

Bijdrager
    Ir.Bob

Tsja, ik ben (gelukkig) geen Exchange expert, maar wat Google mij verteld over die foutmelding is dat de server een verkeerde respons stuurt. Ik zou dus nog eens goed naar je setup kijken.

Anders kan je altijd nog voor een paar tientjes Lion Server uit de Appstore halen. Die werkt tenminste met open standaarden…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.