5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fleurtjes_en_bijtjes

Ical en Adresbook synchroniseren met ipod video?

Eerst helemaal blij met nieuwe Ipod video 30gb. Yes Yes Yes!

Toen wat minder blij omdat mijn oude ipod veel sneller mijn muziek erop zette dmv firewire, maar oke ik wacht wl op die usb 2.0 kabel. Heeft uiteindelijk een paar uurtjes geduurd voordat alles (12gb) erop stond.

Toen wilde ik ical en adresbook sYnchroniseren. Hij start isync op. Hij zegt dat hij van alles doet en uiteindelijk krijg ik een melding dat hij net kon synch. omdat de ipod niet beschikbaar was. Ik was op dat moment niet bezig met itunes. Uiteindelijk staan wel mijn adressen erin, maar zonder foto! beetje jammer dus dit.

Toen werdt het bijna huilen. Ik heb een leuke video gemaakt met mijn videocam. Nu heb ik die leuk bewerkt in Imovie en Idvd. Gebrand op dvd de hele mikmak, helemaal leuk zou je zeggen. Totdat je die op je ipod VIDEO wilt zetten. Wat een ellende. Ik heb al een aantal programma’s gedownload maar hij wil m er niet op hebben mijn ipod. ( terwijl het een hartstikke leuk filpje is) Beetje jammer weer dit en ben nu een beetje verdrietig door dit hele gedoe. Mijn oude Ipod die onlangs verkocht is deed alles gwoon meteen en gelijk dee is nog wat stug maar misschien doe ik iets niet helemaal goed. Can anybody help!?!?!?

groetjes

Bijdrager
    PietjePuk

Je adressen en iCal afspraken sync je toch gewoon via de preferences van je iPod in iTunes?.

Bijdrager
    Meccs

inderdaad Pietje

Fleurtjes, iets specifieker zijn wat het probleem is wat video betreft, wat heb al je geprobeerd bijv.

Bijdrager
    dspiers
    Bijdrager
    CMD-Z

Of kijk naar de sticky bovenaan; daar staan allerlei handige programma’s om films op je ipod te krijgen.
    Welk formaat is het?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.