7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jantjeerd

ical beveiligen met wachtwoord??

Wie weet of het mogelijk is om de agenda van iCal te beveiligen met een wachtwoord??

Tevens ben ik benieuwd of je op een andere mac/pc veranderingen kunt aanbrengen in je agenda die op .mac shared staat.

Alvast bedankt voor je hulp.

Bijdrager
    PHPeter

Nee je kunt als je op een agenda van iemand anders abonneerd,
    niet iets wijzigen/wissen/aanmaken

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Je kan je .Mac iCal syncen met meerdere mac’s! Zojuist m’n powerbook gesynct! Werk perfect.

Bijdrager
    draaischaap
    ”jantjeerd”

Wie weet of het mogelijk is om de agenda van iCal te beveiligen met een wachtwoord??

Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd waarom je een extra beveiliging op je iCal wil…

Je hele gebruikersomgeving is namelijk beveiligd met je gebruikerswachtwoord. Zo ook je addressbook, je mail, zelfs je iTunes en de bookmarks van Safari.

Ook in een gezins-situatie (in willekeurige situatie) is het uiterst onbeleefd om door andermans gegevens te snuffelen op een al ingelogde Mac. Ik denk dat je daar best afspraken over kunt maken.

Zelf peins ik er niet over om m’n vriendin haar mail te gaan lezen bijvoorbeeld, of anderszins dingen te bekijken, tenzij op verzoek. En zij ook niet de mijne. Terwijl we heus geen geheimen voor elkaar hebben. Elkaars computer gebruiken betekent dus inloggen als je eigen gebruiker.

Gewoon… fatsoen.

Bijdrager
    PHPeter

helemaal gelijk

Bijdrager
    bastiaan1321

Ik ken iemand die in z’n winkel z’n computer aan heeft staan en z’n werknemers maken daar gebruik van maar hij heeft liever niet dat ze in de agenda van hem kijken
    en steeds in uitloggen is niet praktisch

Bijdrager
    draaischaap

Dus niemand mag weten wanneer hij niet op de zaak is omdat ‘ie naar de tandarts moet, of een afspraak heeft met een klant?

En iedereen mag wel z’n email lezen? Het is maar waar je je prioriteiten legt.

Misschien is zo’n papieren boekje die hij in z’n binnenzak kan steken iets voor hem?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.