5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Mefait

iCal bestand toevoegen en syncen

In iCal kun je bestanden toevoegen aan je activiteiten. Ik wil dit komend schooljaar gebruiken om bestanden te koppelen aan lessen. Maar is het ook mogelijk dat de bestanden ook op mijn andere Mac geopend kunnen worden? Want nu zie ik alleen maar welk bestand is gekoppeld aan de activiteit op mijn andere Mac.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is:)

Bijdrager
    Josebo.

Ik weet het niet zeker, maar kan MobileMe dat niet?

Bijdrager
    Mefait

Nee helaas ik heb MobileMe en de agenda wordt goed gesynct enzo, maar de bestanden kunnen niet worden geopend op de andere Mac.

Bijdrager
    sypie

Je zou, heel omslachtig, iedere keer het agenda bestand over kunnen zetten. Lijkt me niet echt wenselijk als je op beide computers je agenda bijwerkt.

Wat je zou kunnen proberen, als je 2 e-mailadssen hebt, is bij iedere activiteit je e-mailadres invulen bij de personen die je de agenda wilt toesturen. Deelnemers genaamd in het venster waar je een item toevoegt. Je andere account krijgt dan een mailtje met het iCal bestand inclusief de bestanden die er aan toegevoegd zijn. Deze kun je op de andere Mac zo importeren in iCal.

Bijdrager
    Mefait

Hmm ja ik dacht al wel dat het niet makkelijk kon. Nou ja dan koppel ik de bestanden wel op de MacBook die ik toch het meest van de tijd op school gebruik. Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.