11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    incorrect

iCal

De werking van de kalender blijft voor mij een groot raadsel en wél een van dé features waarvoor ik een iPhone zou kopen. Mijn ervaring is nl dat agenda en kalender applicaties op kleine schermpjes vaak een tragisch iets zijn. Om nog maar te zwijgen van de invoermogelijkheden (lees: beperkingen) die dit soort dingen met zich meebrengen.

Dus als iemand iets meer informatie kan verschaffen? Dan graag! Ik weet al dat er geen versie gepresenteerd is om dat de ontwikkelingen van die software nog bezig zijn. Hetgeen ik vreemd vind, want dat lijkt me nou eigenlijk (invergelijking met de andere aanwezige wel gedemonstreerde apps) relatief makkelijk te maken.

gr
    Ben

Bijdrager
    mvdenberg

Wacht gewoon de eerste reviews eens af. Bovendien zal de iPhone voorlopig nog niet naar europa komen. Dus tijd genoeg om reviews en ervaringen van anderen via het internet te lezen.

Bijdrager
    incorrect

Ja, sorry hoor, maar aan zo’n antwoord heb ik niet echt veel. Antwoord dan niet. Het gaat toch juist om een ding waar lekker over gespeculeerd kan worden?

Bijdrager
    PietjePuk

Wat ben je met speculeren. Er wordt heus niet naar je geluisterd bij de ontwikkeling. Wait and see en we zullen dan nog eens spreken.

Bijdrager
    macmickey2

Nou ik heb anders gehoord dat je je afspraken kan inspreken via de usb microfoon en dat je kalender dan in combinatie met moderen waarschuwingsringtonen vanzelf een alarm af laat gaan wat dan weer via de iPhone automatisch in een mailtje binnenkomt…zoiets??

Bijdrager
    mvdenberg
    ”incorrect”

Ja, sorry hoor, maar aan zo’n antwoord heb ik niet echt veel. Antwoord dan niet. Het gaat toch juist om een ding waar lekker over gespeculeerd kan worden?

Het heeft geen zin om gesprekken te voeren over dingen waar je niet weet hoe ze exact werken: want dat wil je tenslotte weten. In dit geval is de iPhone net uit, en voorlopig alleen in Amerika. De enige info die je voorlopig zult krijgen zijn reviews en gebruikers ervaringen van de Amerikanen.

Ik kan wel een slap verhaal vertellen over hoe ik denk dat het zal werken, maar daar heb je niets aan.

Bijdrager
    incorrect

Laat in dat geval maar zitten. Ik vraag toch naar mensen die wél wat weten? Dat is net zoiets als je vinger opsteken als je iets niet weet. Ik wil geen flame over me heen krijgen hoor, maar als je niks te zeggen hebt, zeg dan ook niks. Misschien was speculeren niet het best gekozen woord. Wat ik bedoel te zeggen is het feit dat er nog veel raadsels zijn rondom die iPhone. iCal (of hoe het heten mag) is er daar een van. Als iemand daar iets over weet of vermoed, dan hoor ik daar graag meer over. Als je niks weet, zeg dan ook niks. Geeft echt niets hoor.

Bijdrager
    macmickey2

Ik denk dat de rest van de wereld net zoveel weet als jij en ik. Afgezien van de developpers en hot-shots bij Apple die waarschijnlijk iets meer weten…Het komt allemaal vanzelf wel en trust me on this one, als Apple zoiets brengt dan zal het ongetwijfeld werken. Mooie ervan is dat de mensen in de USA eerst ff voor ons Europeanen mogen beta testen en wij de laatste herziene versie(s) van de iPhone zullen krijgen. Hoe en wat zal dan ook nog afhangen van de providers hé? Tot die tijd is alles koffiedik kijken. Hou de kanalen open maar verwacht voorlopig geen antwoorden…

Bijdrager
    Juch
    ”incorrect”

Als iemand daar iets over weet of vermoed, dan hoor ik daar graag meer over. Als je niks weet, zeg dan ook niks. Geeft echt niets hoor.

Weet je wat ik heb gehoord. ik vermoed het ook nog eens: iCal functie heet iAssistent is echt supergaaf. Het is ook een van de redenen waarom de iPhone zo duur was. Wat is het precies; je krijgt bij je aanschaf van de iPhone, voor 2 jaar een ‘Personal Assistent’ Deze volgt je overal en herinnert je aan al je afspraken. En de 4GB en 8GB modellen staan niet voor Gigabytes maar voor Grotere Borsten…4GB betekent 4x grotere borsten dan een gemiddelde meid. Daarom is er ook geen 16GB, dat zou teveel gewicht zijn voor de arme stakker… Gaat ze door dr rug de hele tijd, zit je vaker met haar dokters afspraken dan met je eigen….

:S

Bijdrager
    Macceraar

Hmmm volgens mij klopt dat niet hoor Juch. In de reclame zijn die iAssistentes allemaal bloedmooie meiden maar het gerucht gaat dat het in het echt van die oostblok moekes zijn. Wel veel GB’s dat wel.

Bijdrager
    Juch

ze zijn toch zwart;) In afrika zijn er genoeg die een baan zoeken …..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.