8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    rico91

iBooks synchroniseert niet..

Ik heb ibooks op mijn ipad en iphone.
    Nu heb ik een aantal pdf’s vanuit mijn mail ingeladen in ibooks op de ipad.
    Ik wil deze gesynchroniseerd hebben met mijn iphone, dus dit heb ik bij instellingen aangevinkt.
    Als ik ibooks open op de iphone, zie ik dat hij wel de mapjes aangemaakt heeft die ik ook op de ipad heb.
    Alleen hij pakt de pdf bestanden niet mee.
    Is er een manier om deze ook mee te synchroniseren?
    Iemand hier ervaring mee, misschien doe ik iets fout?

Bijdrager
    SunKeeper

Als ik het goed heb kun je dit alleen via je Mac synchroniseren, niet via iCloud.

Dat zul je moeten proberen.

Inactief
    Anoniem

Je zal ze eerst in iBooks op je Mac moeten zetten en via iTunes moeten syncen met andere devices. Althans, zo heb ik het begrepen en zo doe ik het altijd. Omslachtig, maar het is geloof ik niet anders.

Bijdrager
    rico91

Jammer..
    Had verwacht dat het wat simpelen was.
    Maar bedankt voor de reacties!
    Gelijk maar de volgense vraag:
    Weet iemand een alternatief voor ibooks. Die dus wel simpel kan synchroniseren (zonder itunes ertussen)?

Bijdrager
    LeonDekkers

iBooks syncen wel via iCloud alleen gebruiken ze hiervoor het aankoopaccount. In ons geval hebben we ieder een eigen iCloud account maar we gebruiken alleen mijn account voor aankopen in iTunes. Dit account synct dan de boeken.

Bijdrager
    eugy

Je kan ook op je mac en ios Dropbox draaien. Deze syncen met elkaar en je hebt overal je epubs en pdf’s.

Bijdrager
    Psmiles

Ik heb hetzelfde probleem: pdf’s naar iBooks op iPad gestuurd, maar krijg ze niet gesynct met iBooks op iMac. Ook niet zomaar via iTunes op je iMac te zetten. Echt een punt voor verbetering.

Bijdrager
    Psmiles

BTW Ook niet meer uit iBooks op de iPad in Dropbox op de iPad te krijgen …

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.