4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    vuurvreter

iBooks boeken Synchroniseren met andere apparaten

Laat ik in de veronderstelling zijn, dat wat ik op de iPhone doe, op de MBA kan afmaken of v.v.

Echter het boek wat ik op een van beide apparaten lees, kan ik niet verder lezen op de andere.
    Terwijl iCloud wel is ingeschakeld. Op beide apparaten zie ik wel het bewuste boek, maar verder lezen waar ik gebleven ben is niet mogelijk.

Zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Beech

iBooks is een vreselijk programma, ik krijg dat al jaren niet goed, op mijn iPad 3 crasht het programma regelmatig, synchroniseren is mij de laatste jaren op mijn iPad 1, iPad 3 en iPhone SE niet meer gelukt. Op mijn iMac staan veel meer items dan elders. In iCloud heb ik ook wel erns gekeken via een trucje: zet een pdf met een aparte naam, kluns-1.pdf en zoek die in Finder, dan krijg je ook ern optie iCloud/iBooks, klik daar op in de onderbalk.
    Het zal wel komen omdat ik nooit boeken koop bij Apple. Ik gebruik Kobo, op mijn iPad 3, iPhone SE, Samsung Tab 3 en Windows Phone Lumia, op mijn Mac Mini, op mijn iMac, wordt overal keurig gesynchroniseerd. Voor ebooks, die ik elders koop gebruik ik Bluefire Reader, hoewel die soms ook door iBooks geaccepteerd worden.

Bijdrager
    vuurvreter

Begrijp ik dat de boeken in Kobo wel overal worden gesynchroniseerd?

Incl verder lezen?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    Beech
    vuurvreter op 16 oktober 2017

Begrijp ik dat de boeken in Kobo wel overal worden gesynchroniseerd?

Incl verder lezen?

Ja.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.