9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Joffry

iBooks boeken kopen ?

Is het nog wel interessant om bij Apple boeken te kopen met het oog opBig Brother gedrag ? Ben benieuwd naar de mening van anderen !

Bijdrager
    hatolex

Wat heeft het één met het ander te maken als ik vragen mag?

Bijdrager
    MacTS

Uit alle aankopen op internet kunnen statistische data afgeleid worden. Of deze bij Apple, Bol.com of pak ‘m beet Wehkamp gedaan worden. Het is de huidige tijd.

Bijdrager
    hatolex

Alleen al het feit dat je op internet zit geef je al een fors deel van je privacy op, dus ik snap het probleem niet zo van de TS.

Komt nog bij dat hij met z’n mobiel en met een OV kaart in de metro stapt, waarbij hij op het station volop is gefilmd,
    En dan bij AH met z’ n bonuskaart boodschappen doet en die met pin betaald, hoezo privacy.

Bijdrager
    eugy

Daarom zit ik 80% van de tijd te surfen via het tor-netwerk. Maar als ik een boek koop dan kan tor uit en mag iedereen het weten. Maar ik snap wel dat je je zorgen maakt om je privacy. Ik denk dat het woord privacy in de online wereld voor het gros van de mensen niet meer bestaat.

Bijdrager
    Joffry

reactie vervallen.

Bijdrager
    Joffry

@Hatolex: lijkt mij duidelijk ! – @MacTS: Nee, het is niet alleen statistisch. @Hatolex: Inderdaad, misschien hier helemaal niet meer over nadenken of je hebt de artikelen hierover niet goed gelezen. Nou ja, in ieder geval bemerk ik uit de antwoorden wel, dat “dit probleem” bij jullie niet speelt ?

Of toch wel, gezien het antwoord van Eugy ! Maar ja, je zit toch wel met het probleem, dat ze toch alles, op hun gebied, van je te weten komen.

Inactief
    Anoniem

Vooral blijven posten op een openbaar forum.

Bijdrager
    KarelWillem
    Joffry op 16 december 2013

Is het nog wel interessant om bij Apple boeken te kopen met het oog op Big Brother gedrag?

Ja hoor. Die boeken worden er echt niet minder om.

Hoogstens zul je er bepaalde boeken niet vinden.
    Maar dat is bij andere aanbieders – on- of offline – natuurlijk niet anders.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.