6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ReB87

Ibook/Powerbook G4 lader, waar nog te vinden?

Ik heb hier een Powerbook waarvan de lader mist. Nu ben ik op zoek gegaan naar een lader, maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Op Marktplaats worden er wel laders aangeboden, maar die zijn of 45 watt (ik heb 65 watt nodig), of ze zijn nep. Ik weet dat de Apple store ze nog verkoopt, maar 80 euro vind ik iets te gortig. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik zou kunnen zoeken?:)

Bijdrager
    Ian83

Ik weet dat ze bij de A-Mac niet-Apple laders hebben voor de iBook, volgens mij waren ze iets van € 45,- Anders bel je daar eens heen.

Bijdrager
    passenger

Die lader is gewoon nog te koop, voor inderdaad 89 euro.

Er is ergens nog een Kensington in het wild, maar erg moeilijk te vinden. Kost dan nog 69 euro, maar is dan ook nog auto- en vliegtuiglader.

Bijdrager
    bommels

Niet zo mooi, maar wel zo goedkoop worden ze aangeboden door MacAlly
    Ik geloof dat Amazon ook MacAlly producten aanbiedt, maar veel Apple winkels kunnen ook bij ze bestellen.

Succes! Bart

Geblokkeerd
    Anoniem

DJneo heeft ook een imitatieding, werkt prima. Details moet je maar even aan hem vragen.

Bijdrager
    MrHammond

Ik heb ook ooit een vervangende gekocht als 2e adapter, werkt prima. Als je wilt, kan ik ‘m tegen zeg 10 euro + verzendkosten (uit Zwitserland wel te verstaan!) opsturen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.