12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroenimo

Ibookje slapeloos?

Mijn ibookje wil niet slapen als ik em dichtklap hij gaat 2 seconden slapen maar gaat dan weer aan. als ik em via het menu laat slapen doet ie het wel gewoon braaf. ik heb alles er al uitgetrokken (usb) bluetooth uitgezet enzovoort? ik ga haast denken aan een fout kontaktje ofzo.. iemand nog een idee?

Bijdrager
    buurman

Als het een g3 ibook is, dan begint er waarschijnlijk een kabelbreuk te ontstaan in je reed-kabel.

Bijdrager
    jeroenimo

Het is een ibookje G4 800mhz dusss….

Bijdrager
    addyboy

wat gebeurd er als je hem handmatig laat slapen?

Bijdrager
    jeroenimo
    ”jeroenimo”

Mijn ibookje wil niet slapen als ik em dichtklap hij gaat 2 seconden slapen maar gaat dan weer aan. als ik em via het menu laat slapen doet ie het wel gewoon braaf. ik heb alles er al uitgetrokken (usb) bluetooth uitgezet enzovoort? ik ga haast denken aan een fout kontaktje ofzo.. iemand nog een idee?

dit!

Bijdrager
    Jello

ik heb geen problemen,
    wel als ik hem ‘ontwaak’ en onmiddelijk weer toeklap,
    ma na een minuut slaapt ij weer … .
    En hoe bedoel je, hadden iBookes G3’s problemen met draadbreuken?
    en de nieuwe toch niet, of wel:( , ik heb net een iBook G4 1,2 GHz, zal ij aan draadbreuk lijden?)

Bijdrager
    Dorkiban

Dat vind ik ook wel interessant: Ik heb een G3. Welke kabel zal aan draadbreuk leiden?

Bijdrager
    Jello

die die zegt ‘ibook is toe’

Bijdrager
    addyboy
    ”jeroenimo”
    ”jeroenimo”

dit!

sorry niet goed gelezen.. hmm.. vreemd is dat.. ik zou inderdaad denken dat het hardwarematig is.. misschien is het magneetje daar kapot.. heb je er weleens iets dat zwaar magnetisch is bij gelegd ofzo.. ik denk dat je beter eventjes langs een dealer kan gaan of applecare proberen te gebruiken.

Bijdrager
    Jello
    ”Dorkiban”

Dat vind ik ook wel interessant: Ik heb een G3. Welke kabel zal aan draadbreuk leiden?

, de kabel, inwendig aan het draaimechanisem waar de iBook zijn scherm sluit.
    het is te hopen dat de draden die het scherm besturen ook nie last hebben van draadbreuk, of het is er mee gedaan …

Bijdrager
    magic-with-mac

ik denk dat het toetsenbord fout zit,
    als je de klep dichtklaptwordt een toets ingedrukt en dan wordt ie weer wakker, ditzelfde probleem heeft mn opa ook gehad

Bijdrager
    Jello

ja, het zal dat zijn,
    i word wakker als er iemand een toets induws …
    gewoon toetsenbord uitnemen, en weer insteken,
    opletten, alle haakjes onder alle haakje etc.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.