9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Adriaan MoI

[iBook] toetsenbord scheef op behuizing

Sinds een tijdje is mij opgevallen dat het toetsenbord van mijn iBook niet recht op de behuizing past. Het toetsen bord zit aan de linkerkant goed maar loopt naar rechts verhoogd toe. Het toetsenbord klikt goed in de iBook en het toetsenbord is niet krom. Ook als ik het magneetje onder het toetsenbord weghaal is er geen verschil. Hier een foto om een duidelijker beeld te geven.

[URL=http://img248.echo.cx/my.php?image=dsc004952zo.jpg][/URL]

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Bijdrager
    Chriz

Ik heb dus PRECIES hetzelfde! Maar naar mijn idee is het alleen de spatiebalk die vreemd doet.

Bijdrager
    Adriaan MoI

De spatiebalk valt inderdaad het meest op maar als je op de foto klikt zie je ook dat bijvoorbeeld de pijltjestoetsen hoger staan dan de toetsen links.

Bijdrager
    rvanloosen

Heb precies hetzelfde. De spatiebalk staat rechts iets hoger dan links…

Bijdrager
    Dennisch

Hier hetzelfde, helaas:(

Ook de pijltjes toetsen beginnen anders te zitten doordat ze gebruikt worden…..

Bijdrager
    bieker

Ik heb ook even gekeken naar mijn iBook G4 en komt tot dezelfde bevindingen. Heb er geen last van en erger me er ook niet aan. Staat natuurlijk niet zo mooi maar ‘who cares’.

Bijdrager
    ibook2fast

Yep, ook ik heb dat probleem. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat op die plek onder het toetsenbord de ‘kabels’ lopen, en dat deze het toetsenbord iets omhoog duwen. Ik stoor mij er wel een beetje aan. Een Mac hoort er perfect uit te zien! Alleen ben ik bang dat er niets aan te doen valt…

Gast
    Anoniem

Misschien helpt ’t om je toetsenbord er eens uit te halen. Naast de ESC en de F12 toets zitten 2 plastic schuifjes… haal je toetsenbord eruit.. lekker schoonmaken en je toetsjes goed aandrukken nu ie er toch uit is, en weer keurig terug plaatsen… ik denk dat in de meeste gevallen het toetsenbord wel een stuk rechter of helemaal recht zit…

Bijdrager
    marrty

Ik heb hetzelfde. Het is wel wat lelijk,, maar ja … ik heb geprobeerd het op te lossen door 3 zware woordenboeken een nacht op het toetsenbord te leggen maar dat help niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.