6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    mr.greenish

ibook t610 orange

Ik internet soms (vooral mail en msn) via mijn ibook en t610. Maar wat raar is als ik dat eens heb gedaan kan ik opeens niet meer normaal interneten met mijn t610… Ik ben er me naar orange shop geweest maar ze wisten niet echt waar het aan lag. Om het weer werkend te krijgen moest ik weer het internet instellingen voor t610 downloaden en het oude verwijderen.
    Ik gebruik bluetooth voor verbinding en een gedownloade scriptje voor t610 voor op mijn ibook.

Ik zag ook dat op de orange site gewoon een programmatje bestaat om verbinding te maken van mac en t610 via BT maar elke keer als ik het probeer kan die hem niet vinden via BT.. Maar hij pairt goed en alles werkt wel normaal verder.
    Ik heb een ibook 933mhz g4, t610 met orange free abo en een sitecom bluetooth usb adaptor.

Iemand ideeën?

Bijdrager
    Zout

Ik krijg ook geen verbinding met m’n Z600 via dat proggie, welk script gebruik jij dan als ik vragen mag? Lijkt me echt ideaal!

Bijdrager
    Bigs

Voor wappen op je telefoon moet je wel een ander APN gebruiken dan voor Internet access he, kloppen die instellingen allemaal wel? Anders zou ik idd gewoon de World-instellingen gewoon ff opnieuw laten SMSen vanaf de site, dan werkt het wel weer ws.

Bijdrager
    mr.greenish

hier kan je het script downloaden http://www.taniwha.org.uk/

ja de instellingen kloppen wel ja want het werkt:) maar als ik dus het via laptop doe dan werkt het er na allen met laptop niet via telefoon meer…

Bijdrager
    Zout

welke gegevens moet je gebruiken met orange dan? ik heb nu een connectie naar m’n Z600, maar nu kan ik de goede gegevens niet vinden…

Bijdrager
    Zout

Ik weet het al, je moet bij telefoonnummer gewoon “internet” invullen en de rest leeg laten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.