9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iBook slopen en onderdelen verkopen? Donor.

Hallo een ieder!

Ik heb een iBook 14″ te liggen, ik geloof een 1,33 ghz, 512 mb geheugen. Helaas is er een mankement aan het logicboard, en heb ik geen garantie meer. Dure grappen om een logicboard te repareren kwam ik achter, dus heb ik de moed opgegeven en ga ik een macbook aanschaffen.

Toch knaagt het aan me, hier ligt dan een iBook 14″, nog helemaal prachtig, me aan te kijken. Verdorie, één klein dingetje mis, en je kunt niks meer met je iBook. Het is gewoon zwaar balen.:(

Ik vraag me af: kan ik de losse onderdelen van m’n ibook verkopen? Zoals mijn scherm bijvoorbeeld: helemaal in orde! geen krasje te zien. Geheugen is nog helemaal in orde, CD drive ook, harde schijf prima, en zelfs, als het mogelijk is om de processor te verkopen, de processor te koop zetten.

Noem het een orgaandonor, waarmee ik andere mensen blij kan maken.:)

Werkt dit? Is het te verkopen? Wie kan me helpen?

Groet,

Mathijs

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja hoor, maar dan moet je niet hier zijn. Daarvoor is http://www.tweedehandsmac.nl.

Bijdrager
    505

Bor! :sealed:

Geef die arme jongen nou de kans om z’n onderdelen hier aan de man te brengen. :)

Bijdrager
    Daan86

Hoe oud was je ibook toen ze overleed?

Bijdrager
    jjisgeswitcht
    ”imathijs”

Hallo een ieder!

Ik heb een iBook 14″ te liggen, ik geloof een 1,33 ghz, 512 mb geheugen. Helaas is er een mankement aan het logicboard, en heb ik geen garantie meer. Dure grappen om een logicboard te repareren kwam ik achter, dus heb ik de moed opgegeven en ga ik een macbook aanschaffen.

Toch knaagt het aan me, hier ligt dan een iBook 14″, nog helemaal prachtig, me aan te kijken. Verdorie, één klein dingetje mis, en je kunt niks meer met je iBook. Het is gewoon zwaar balen.:(

Ik vraag me af: kan ik de losse onderdelen van m’n ibook verkopen? Zoals mijn scherm bijvoorbeeld: helemaal in orde! geen krasje te zien. Geheugen is nog helemaal in orde, CD drive ook, harde schijf prima, en zelfs, als het mogelijk is om de processor te verkopen, de processor te koop zetten.

Noem het een orgaandonor, waarmee ik andere mensen blij kan maken.:)

Werkt dit? Is het te verkopen? Wie kan me helpen?

Groet,

Mathijs

Je hebt een persoonlijk bericht van mij ontvangen Mathijs.

Moderator
    unSOUND
    ”CoreDuo”

Geef die arme jongen nou de kans om z’n onderdelen hier aan de man te brengen.

Maar dat is dus in strijd met de forumregels…

Bijdrager
    505
    ”imathijs”

Werkt dit? Is het te verkopen?

Dat weet ik unSOUND, maar de TS vraagt toch of het te verkopen is. :evil:

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaad, voor elke wet is een maas.

Moderator
    unSOUND
    ”CoreDuo”

maar de TS vraagt toch of het te verkopen is. :evil:

En DAAR is ook niks mis mee. Jij benadrukt echter de optie om het hier aan te bieden, dus JOUW actie is in dit geval fout, namelijk het aanzetten tot het overtreden van de regels.

En natuurlijk plaatste je die opmerking met een sarcastische toon, maar dat veranderd daar verder niks aan… Als ik daar op aangesproken moet worden, dan moet een ander dat ook.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.