8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mr.greenish

iBook second skin en sleep

Ik zit met een vraag:) Als ik op school zit te werken somt op mijn ibook (g4 933mhz) dan wil ik soms even weg of pauze houden en wil liefst niet mijn ibook zo maar laten staan dus zet ik hem uit, doe hem in second skin hoes en zet hem in tas. Kan die eigelijk dat ook doen als ik hem in slaap stand zet in plaats van uit of wordt die dan te warm en eh ontploft die..

Bijdrager
    Tjerker

Mijn iBook G3 is tot nog toe niet ontploft in z’n skinnetje;-)

Bijdrager
    Jordan_D

Geen enkel probleem. Ik neem m’n 12″PB altijd mee on the road where ever i go. En ik zet hem altijd in sluimermode. Eigenlijk gaat hij niet meer uit. En is daar tot nu toe zeer tevreden mee. Soms wordt ie wel eens wakker. Maar dat is volgens mij een klein kortsluitinkje. :?

Maar verder geen enkel probleem.

Bijdrager
    Rodriguez5000

Ik heb mijn Ibooks, Ik ben inmiddels al weer aan mijn 5e toe, altijd aan laten staan zonder problemen of explosies.
    Het scheelt tevens een hoop opstarttijd, je machine is binnen 3 seconden na openklappen weer beschikbaar!
    Probeer het maar eens.

:D :mrgreen:

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    mr.greenish

Oke dat scheelt dan weer met opruimen en opstarten! bedankt! :D

Bijdrager
    macpro
    ”johnny_cash”

[size=24:d1d3bd49b6]Waarschuwing: [/size:d1d3bd49b6]

vergeet niet aan te vinken dat hij de HD in sluimerstand moet zetten!!!! . dit in verband met krassen/tikken beschadigingen op de hd!!![co

Dit is een overbodige waarschuwing.
    Door de iBook dicht te klappen gaat die vanzelf in de sluimerstand en zaal daar ook niet meer uit komen.

Een betere waarschuwing is deze:

Controleer het knipperende lampje naast de ontgrendel knop van de iBook.
    Zorg dat dat knippert voordat je de iBook in de Second Skin stopt.

Ik heb een PowerSleevz en mijn iBook heb ik daar een keer ingestopt terwijl die nog niet in de sluimerstand stond.
    Resultaat: 3 uur lang heeft ‘ie staan pruttelen, totdat de batterij leeg was.
    Het was allemaal wat warm geworden in de hoes, maar er is geen schade opgetreden. Wel heeft de iBook een paar weken branderig geroken, maar die lucht is er inmiddels ook uit.

Bijdrager
    cubizer

Af en toe ff uitloggen is wel handig, vooral om nieuwe extenties ed te laden…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.