12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    nbohemen

iBook scherm beetje scheef

Wellicht is het alleen maar een cosmetisch probleem, maar het scherm van mijn iBook G4 zit een beetje uit het lood.
    Hij staat niet aan een kant omhoog, maar als het scherm dicht zit hangt het scherm aan de rechterkant een heel klein beetje over de kast heen, en links zie je een milimeter van de kast.
    Hebben meer mensen dit of is dit AppleCare materiaal?

Bijdrager
    bassbug

Weer zo’n typische “heb ik weer…” moment!

Denk dat zodra het functioneren niet stoort je geen ‘zaak’ hebt…:(

Bijdrager
    macpro
    ”bassbug”

Weer zo’n typische “heb ik weer…” moment!

Denk dat zodra het functioneren niet stoort je geen ‘zaak’ hebt…:(

Dat hoeft niet zo te zijn.

Ik heb mijn HiFi set 3 keer terugestuurd omdat ‘ie slecht gespoten was en/of de CD lade scheef zat.

Daarnaast kun je hier als argument aanvoeren dat door de scheve stand van het display de kans op slijtage van de kabels groter is, want het zit nu eenmaal niet zoals het hoort.

Bijdrager
    bassbug

Ik zou het ALTIJD proberen te verhalen. Zeker als het een nieuwe machine is

Maar om de zaak wat meer onderbouwing te geven is een functionaliteitsprobleem wel nuutig…

Bijdrager
    angorawol

Inderdaad terugsturen is die boodschap.

Bijdrager
    Oupro

Je hebt hem toch niet bij Machouse gekocht toch? Zo ja, even contact met Apple zelf opnemen. Anders raakt de mailbox van Steenhuis vol, en ik garandeer je dat je daar niet blij mee bent.

Nee, de vraag is heb je er zelf last van. Denk je dat het een probleem op kan gaan leveren? Kijk naar hoe relevant je het zelf vind dat het probleem verholpen wordt.

Bijdrager
    nbohemen

Ik ben een perfectionist wat dit betreft. Alleen wat ik wel weer vervelend vind is hoe lang de iBook dan weer weg is!
    Ik kan toch ook gewoon naar LJS Den Haag gaan en daar onder garantie door de technische dienst laten doen.
    Zal zeker minder lang duren dan terug naar Apple Store sturen

Bijdrager
    bassbug

Ben ook wat dat betreft heel kritisch hoor. Als ik zoveel geld uitgeef voor een mac wat toch een A-merk is, dan wil ik het ook perfect hebben. Gewoon proberen!

Bijdrager
    Oupro

Best kans dat LJS (ik ken de zaak niet) je iBook ook gewoon naar Apple stuurt. Niet iedereen is namelijk zomaar bevoegd om reparaties uit te voeren.

Bijdrager
    nbohemen

Ze hebben een eigen technische dienst http://www.ljs.nl

Bijdrager
    Uxmal
    ”nbohemen”

Ze hebben een eigen technische dienst http://www.ljs.nl

Ik zou daar inderdaad maar naar toe gaan als je hem daar gekocht hebt. Laat je even weten hoe het is afgelopen? Sterkte.:(

Bijdrager
    nbohemen

Heb de iBook een paar dagen geleden naar Apple teruggestuurd.
    Volgens mijn repair status staat de iBook op “hold – could not duplicate”.
    Volgens mij betekent dat dat ze het niet als een probleem zien dat voor reparatie in aanmerking komt. Wellicht is het een geaccepteerde fabricage-afwijking?
    Hij is nu ready for shipment, dus ik hoop dat ik hem even goed terugkrijg als ik hem heb gestuurd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.