5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietermann

iBook opstart probleem

Hallo,

gisterenochtend toen ik nog even men mails wou checken voor ik naar mijn vakantiejob ging gebeurde het: men iBook wou niet meer opstarten…

Telkens ik de power-toets indrukte kwam er eerst een zwart scherm, daarna het grijze scherm (wat normaal voorkomt met het het :apple:-logo, daarna kreeg ik een groen, rood,… scherm…. Dit telkens opnieuw. Ik heb men iBook 3 keer doen heropstarten maar het resultaat was steeds het zelfde…

Ik heb ook de battery er eens uit gehaald maar helaas…

Ik heb hem dan maar binnen gebracht bij men Apple center (omdat het nog onder garantie valt…)

Maar omdat ik wat ongeduldig ben: Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Thanks

Bijdrager
    MacFeegle

mij gebeurde dit ook spontaan. oorzaak: onbekend. het lukte me wel om via de osx dvd op te starten. het os er opnieuw overheen zetten werkte bij mij.

Moderator
    unSOUND

Zaten er ook strepen in je beeld zoals bij mij ?

Ik zou in ieder geval dit topic eens lezen, gaat over hetzelfde euvel denk ik.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=84061

Bijdrager
    Ken

Ik heb het ook gehad, na de dag van aankoop, zonder strepen weliswaar. Oorzaak eveneens onbekend en er zat niets anders op dan OSX te herinstalleren.

Bijdrager
    Pietermann

ok, ik heb hem dus binnengebracht bij men Applestore en aan telefoon werd me gezegd dat het Logic board kapot was. Ze zijn nu bezig er nieuw aan het insteken…

Wanneer ik er terug achter ga zal ik wat meer info hebben!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.