15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

ibook nu of in september?

Is het beter om te wachten tot september om een ibook te kopen? Ik hoorde dat er dan speciale onderwijskortingen enz zouden zijn.

Bijdrager
    fistkikker

Er is al een onderwijskorting van een procent of 6-8 (weet niet precies). Daar bovenop krijg je als student nu nog 150 euro terug als je ook een iPod koopt. Lijkt me dat die onderwijsactie al loopt. Maar misschien is dat alleen in NL.

Er zitten vast weer nieuwe modellen aan te komen, ooit, maar als je daar op gaat wachten kan je beter nooit wat kopen.

Bijdrager
    Buzz

Die nieuwe modellen zijn er ook pas twee weken. Geen beter moment om een iBook te kopen dan nu dus, lijkt me.

Die 150 Euro kortingscoupon voor de Mac+iPod is trouwens hier te downloaden. In de Belgische Store is hij alleen (nog) niet te vinden volgens mij.

Bijdrager
    Chasnam

De nieuwe ibookjes zijn er inderdaad nog maar net, dus er is geen beter moment om er eentje te kopen.

Bijdrager
    allard

Handige truuk!

Koop het Ibook precies op het moment dat je hem nodig heb. Koop je hem te vroeg baal je dat er net een paar maanden later een nieuwe aan komt. Koop hem te laat zul zien dat er niet erg snel geleverd wordt. Werkt bij mij prima!

gr Allard

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Bedankt! Dan rijden we nu naar Maastricht! :D

Bijdrager
    dspiers

Nu!

Bijdrager
    gizzmo

die korting van 150 euro kan je alleen krijgen als je in nederland of de andere landen die bij de voorwaarden erop staan woont, ik heb het al nagelezen omdat ik zelf ook die korting wilde hebbenn :/

Ik wacht nog een week, misschien wordt het nog veranderd dat je deze korting in belgië wèl kunt krijgen, maar ik denk dat het niet meer zal komen..

grtz, Niels

Bijdrager
    StarGazeR
    ”gizzmo”

die korting van 150 euro kan je alleen krijgen als je in nederland of de andere landen die bij de voorwaarden erop staan woont, ik heb het al nagelezen omdat ik zelf ook die korting wilde hebbenn :/

Ik wacht nog een week, misschien wordt het nog veranderd dat je deze korting in belgië wèl kunt krijgen, maar ik denk dat het niet meer zal komen..

grtz, Niels

De nieuwe iBooks zijn net uit, dus nu kopen! Als Belg wacht je inderdaad best nog een weekje om te zien of die actie er bij ons ook komt, maar veel langer zou ik het toch niet uitstellen:wink: .

Bijdrager
    Buzz

Lees wel de kleine lettertjes voordat je veel geld uitgeeft:

(2) Deze aanbieding is alleen geldig bij aanschaf van een van de volgende Apple producten: – een Apple iMac, PowerBook, Power Mac of iBook (met uitzondering van de 12-inch iBook met cd-romspeler, de eMac en de Mac mini); – een Apple iPod of iPod mini (met uitzondering van de iPod shuffle).

Je krijgt dus alleen dat geld terug als je een iBook 14″ of duurdere machine koopt, samen met de iPod! Een 12″ iBook, Mac mini of eMac is niet goed genoeg, en als je dit niet gelezen hebt dan krijg je je 150 Euro dus niet.

Bijdrager
    Il Maravilla

Ik las ergens anders hier op ’t forum dat je bij de 12″ versie wel korting krijgt op een iPod, omdat wij hier een combo drive hebben als ‘goedkoopste’ model. In de VS is die cd-rom versie er nog bij, als extra oid.. Helemaal zeker ben ik niet alleen..

Bijdrager
    StarGazeR
    ”Il

Ik las ergens anders hier op ’t forum dat je bij de 12″ versie wel korting krijgt op een iPod, omdat wij hier een combo drive hebben als ‘goedkoopste’ model. In de VS is die cd-rom versie er nog bij, als extra oid.. Helemaal zeker ben ik niet alleen..

klopt, ik heb dat ook gelezen, vind de topic wel niet direct terug

Bijdrager
    macpro
    ”MoNdO

Bedankt! Dan rijden we nu naar Maastricht! :D

Of Sittard :wink:

Bijdrager
    azt33
    ”StarGazeR”
    ”Il

klopt, ik heb dat ook gelezen, vind de topic wel niet direct terug

Volgens mij bedoelen jullie deze topic: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=53021&postdays=0&postorder=asc&start=0

Daarin heb ik gepost dat het dus in NL niet uitmaakt, aangezien wij hier niet kunnen kiezen voor de goedkopere 12″ iBook:)

Bijdrager
    StarGazeR

@azt33:

inderdaad die was het! hopelijk voor die mannen die om hun iBook geweest zijn heb je gelijk :wink:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.