16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Sintangel

Ibook nu kopen ?

Kan deze ibook kopen :

Specificaties:
    -I-book 12 Inch G4 / 1,2 Ghz
    -OS X
    -768 MB intern geheugen
    -30GB Harde schijf
    -12 “Powersleeve beschermings unit
    -Beschrijven en orginele Cd’s aanwezig
    -Vele extra’s

Zit ook een wifi kaartje in. hij vraag eigenlijk 1000 euro maar dat is bijna de nieuwprijs. Hij is 2 maanden oud en hij staat stof te happen omdat hij het niet fijn vind werken dit woord me eerste mac. Verstandig om anders misschien te wachten op de nieuwe modelen ? Ik wil er vooral feeling mee krijgen en Worlf of Warcraft op spelen het zou moeten draaien hoewel ik niet echt veel erover heb kunnen vinden over dit model.

Hopelijk kan iemand me helpen met deze moeilijke vraag :P

Moderator
    unSOUND

Tja, die 512 Mb extra Ram is een goeie 75 euro extra, die PowerSleeve kost ook een euro of 30… maar wat zijn die “vele extra’s” ?

Bijdrager
    Sintangel

Ook nog een rugzak als ik er zo over denk ik 1000 euro techt teveel kan ik het beter nieuw kopen :D
    En het software pakket is toch bij elke ibook hetzelfde. Iemand die op deze configratie ook WoW speelt ?

Bijdrager
    empoor

Nieuw is beter denk ik :? Je zou heeeeel misschien hoger uit kunnen komen (denk het niet eigenlijk) en je hebt dan wel meteen de garantie dat hij gloednieuw is en nog fris (en fruitig :apple: ) :lol: :lol:

Software pakket is volgens mij bij elke iBook hetzelfde :roll: weet niet zeker..

Bijdrager
    vogel

Lekker laten zitten. Er komen nieuwe iBooks uit en Tiger is nu ook heel dichtbij.

Bijdrager
    A

Het lijkt mij beter om te wachten op een mogelijke update van de iBook.

Bijdrager
    btech

ik zou al je even tijd hebt mss ook best wachten op een update…

en als je echt niet meer kan wachten:
    http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore.woa/91505/wo/BG7JByRqW1Ye2kAgYqF2p0wycoQ/3.0.11.1.0.6.3
    ik denk niet dat dit overdreven duur is..kan je beter de nieuwe kopen ipv een tweedehands

Bijdrager
    Ross

doe een bod van 900 euro dan is het denk ik wel te doen. Of begin bij €850:evil:

Bijdrager
    Sintangel

:roll: Gister bij hem geweest maar hij wou niet lager dan 950 … Terwijl ik hem voor 940 zonder de extra 512 ram en tasje nieuw kan kopen op de apple store:|

Ik zag dat de powerbooks geupgrade zijn maar de ibooks niet gaat dat ook nog gebeuren ?

Bijdrager
    ElectricCat

Zet deze maar gelijk in je bookmarks Sintangel :wink:

http://buyersguide.macrumors.com/

Bijdrager
    trabant
    ”Sintangel”

(…). hij vraag eigenlijk 1000 euro maar dat is bijna de nieuwprijs. Hij is 2 maanden oud en hij staat stof te happen omdat hij het niet fijn vind werken
    (…)
    ik wil … Worlf of Warcraft op spelen het zou moeten draaien (…)

Waarom zou jij moeten opdraaien voor zijn miskoop? Dat-ie snel doodvalt!
    Met een beetje geluk hebben de nieuwe modellen een wat vettere grafkaart en dat is bij spelletjes altijd mooi meegenomen. Het aardige van Apple is dat ze een technische update bijna altijd met een lichte prijsverlaging laten samengaan. Daarmee worden verkopers van gebruikte Macs een beetje gestraft voor de vaak te hoge tweedehandsprijzen, die bijna een belediging zijn voor de aspirant tweedehandskopers.

Bijdrager
    Sintangel

Ga hem denk ik donderdag halen voor 800 euro. Afdingen is te gek :innocent:

Bijdrager
    Macinspire
    ”trabant”
    ”Sintangel”

(…). hij vraag eigenlijk 1000 euro maar dat is bijna de nieuwprijs. Hij is 2 maanden oud en hij staat stof te happen omdat hij het niet fijn vind werken
    (…)
    ik wil … Worlf of Warcraft op spelen het zou moeten draaien (…)

Waarom zou jij moeten opdraaien voor zijn miskoop? Dat-ie snel doodvalt!
    Met een beetje geluk hebben de nieuwe modellen een wat vettere grafkaart en dat is bij spelletjes altijd mooi meegenomen. Het aardige van Apple is dat ze een technische update bijna altijd met een lichte prijsverlaging laten samengaan. Daarmee worden verkopers van gebruikte Macs een beetje gestraft voor de vaak te hoge tweedehandsprijzen, die bijna een belediging zijn voor de aspirant tweedehandskopers.

Is niet waar naar mijn mening, het kan goed zijn dat iemand nadat hij een apple heeft gekocht, toch graag terug wilt naar windows, en dus zijn huidige mac verkoopt.
    Dat deze dan direct te duur is wilt niks zeggen. Verkoper heeft gezegd dat er meerdere zaken erbij zitten die je normaal niet krijgt bij de aankoop van een nieuwe ibook. Wanneer je dan vervolgens deze spullen erbij optelt zul je hendig goedkoper uitkomen met deze 2e hands koop. Tis niet voor niks een tweedehands koop he!

En dat hij zich die prijs nog voor vraagt kan ik best inkopen. 2 maanden is nog nie zo oud he ..

Bijdrager
    Sintangel

Tuurlijk eigenlijk wil iedereen een product dat 1a2 maanden oud is en nooit gebruikt verkopen voor de prijs die hij/zij ervoor betaald heeft daar zijn we toch Nederlanders voor :lol:.

Bijdrager
    Macinspire

Das dan weer overdreven, maar de prijs die de verkoper zich vraagt is helemaal niet gek lijkt mij.

Bijdrager
    Sintangel

Vanavond haal ik hem en post er ook wel wat foto’s van 8)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.