13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Joop Vos

iBook niet met Apple Cinema!?

Zie ik net dat een Apple Cinema Display (20′) NIET op een iBook G4 aangesloten kan worden …:(

Of kan het wel? Eventueel met een andere videokaart (als die geïnstalleerd kan worden!)?

Bijdrager
    Oortjes

NEE dat kan niet, iBook heeft vga aansluiting, videocard onboard. Cinema display heeft dvi aansluiting.

Moderator
    unSOUND

Enige optie is een VGA naar DVI converter, en die kosten een paar honderd dollar…

Bijdrager
    formulefan

ja. 200 tot 300 euro.

Bijdrager
    MedahOSX

Zou het niet met een matrox dualhead2go kunnen? Het is wel bedoeld voor 2 schermen maar lijkt me dat het ook met 1 scherm werkt. Het is in iedergeval goedkoper en multifunctioneler dan zon dure vga naar dvi converter.

Moderator
    unSOUND

Nee, Want die kan niet van een VGA signaal een DVI signaal maken. Enige optie is de converter van 299 dollar, en dan heb je de miniVGA naar VGA adapter nog nodig van 19 euro. Dan kun je beter een VGA schermpje scoren voor een paar euro.

Bijdrager
    formulefan

ik heb een philips 170s scherm 17 inch. die kost 250 euro. Dat is een heel goed scherm en nog goedkoper ook.

Bijdrager
    Joop Vos

Begrijp ik het nu goed dat er geen enkel LCD scherm is die je op een iBook G4 kan aansluiten? Dan alleen met een converter!

Bijdrager
    Yaris

Toch wel, als het maar een VGA-monitor is zoals de Philips 170S die hierboven genoemd is.

Bijdrager
    Joop Vos

Zoeken dus …

Bijdrager
    PietjePuk

De meeste schermen hebben VGA, zal niet zo moeilijk zijn dus.

Moderator
    unSOUND

Bijna elk scherm, behalve de Cinema Display…

Bijdrager
    Joop Vos

Dank aan allen!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.