8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    McApple

iBook loopt telkens vast

Hallo,

Ben in inmiddels 1,5 jaar in bezit van mijn iBook G4. Net een nieuwe batterij gekocht en het volgende probleem dient zich alweer aan: De laatste paar dgn hangt ie wel 5 keer per dag vast. Vandaag tikte ik mn iBook ff aan per ongeluk en bleef deze ook meteen hangen…..

Iemand deze klachten al vaker gehoord? Heb al een hardwarecheck gedaan maar dat geeft aan dat alles ok is….

Bedankt!

Bijdrager
    Cars

Is het probleem na het plaatsen van de nieuwe batterij? Reset eens je hardware.

Bijdrager
    netline

doe eens save boot dus restart u ibook and druk op de shift key dan hij reboot duurt was langer dat ziet boven in rood letter save boot staan veel geluk:D

Bijdrager
    Richard

Kan natuurlijk ook een stukkie software zijn wat je laatst heb geinstalleerd…
    toch toevallig niet die gelekte 10.4.9 geinstalleerd ?

Crashed hij alleen op de batterij of ook als hij aan de netstroom hangt ?

Bijdrager
    jumper

Ik heb dit enkele maanden terug ook gehad. ook hardware test gedaan, alles bleek OK. Dan maar volledig opnieuw geinstalleerd en na 5 minuten, boem weer prijs.

Ik had schrik dat het moederbord het begeven had maar gelukkig was het enkel maar het geheugen. Levenslange garantie op Kingston dus gratis gerepareerd :D

Bijdrager
    McApple

Crashed aan netstroom & aan batterij

Aangezien ik niet veel tijd heb om te veel te klooien met mn iBook heb ik Panther maar op mijn externe schijf gezet en werk nu zolang daarop.

Dit gaat vooralsnog prima. Hoe kan ik zien of mijn extra geheugen kaartje stuk is?

Bijdrager
    jumper

Haal het er eens even uit en werk eens een tijdje met je iBook op doe manier. Als hij het dan niet meer doet, dan weet je het wel.

Bijdrager
    McApple

Heb vanavond mn interngeheugen strip verwijderd maar desondanks in mn ibook inmiddels al weer twee keer blijven hangen….Als ik mn iBook verschuif of beweeg lijkt deze ook sneller vast te lopen dan wanneer die gewoon blijft staan.

Nog meer tips/ideeen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.