22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    ralphclaes1

ibook intel?

waneer zou de ibook met intel processor komen?

zou wel leuk zijn

Bijdrager
    mac osx rules

eerlijk gezecht denk ik niet dat er nog een ibook uit gaat komen… :?

Bijdrager
    Doulos
    ”mac

eerlijk gezecht denk ik niet dat er nog een ibook uit gaat komen… :?

Waarom niet?

Ik zit er ook op te wachten. Misschien heet ie geen iBook meer, maar het zal wel iets moeten zijn in een vergelijkbare prijsklasse anders verliest Apple daar een aardig stukje inkomsten.

Financieel is een macbook pro niet voor mij weggelegd.

Bijdrager
    mac osx rules

Ik denk dat de macbook pro juist de vervanger is….

Bijdrager
    kaiser pro

ik denk dat op een april er een ibook intel(mac book ) uit komt en mischie 12 en 17inch mac book pro

Moderator
    unSOUND

Waarschijnlijk gaat de opvolger geen iBook meer heten, maar dus eerder gewoon MacBook of iets in die aard. Wanneer die komt weet alleen Apple, wij kunnen alleen maar gissen.

Bijdrager
    Jesse

misschien iets in de buurt van; Macbook mini ofzo.. dat ze iets anders doen met de naam Pro van MacBook Pro! wie weet :P

Bijdrager
    H-P.

ik voel eigenlijk wel wat voor een 12” macbookpro….alleen dan hoop ik dat de specs nagenoeg hetzelfde blijven als de grotere varianten. Moet toch kunnen lijkt me. En ik hoop dat ie snel komt dan!!!! Liever vandaag dan morgen:p

Bijdrager
    deSpaanseRente

Volgens mij gaat ie gewoon iBook blijven heten.
    De iMac noemt nu toch niet ook plots Macmac.

Bijdrager
    a la Mac

MacBook Express, MacBook Light…

Bijdrager
    mac osx rules

Ik denk nog steeds dat er gowoon geen nieuwe komt.
    maar gewoon over is gegaan naar de macbook pro…..

Bijdrager
    JM-Y

dat is pure onzin.. de macbook pro is een hele andere prijsklasse dan de ibook.. er zal vast en zeker een ibook (of macbook, weet ik veel) komen met een single core voor de “normale” consument

Bijdrager
    mac osx rules

ja, maar dat komt mischien omdat er intel opzit, net zoiets zoals bij de mac mini

Bijdrager
    JM-Y

macbookpro is de opvolger van de powerbook.. niet de ibook
    de mac mini is volgens mij ook gewoon in dezelfde prijsklasse gebleven

Bijdrager
    mac osx rules
    ”JM-Y”

Eur 649,00

(en dan heb je de goedkoopste)

Bijdrager
    Wild pigeon
    ”mac
    ”JM-Y”

Eur 649,00

Gezien het feit dat Apple in de VS een grote markt heeft van scholen die iBooks aanschaffen (vanwege de prijs, kwaliteit) zullen ze echt niet overstappen op alleen nog maar MacBook Pro. (ze heten niet voor niks mak boek PRO) Als ze dat namelijk doen kunnen ze de volledige educaieve markt verliezen.

Bijdrager
    JM-Y
    ”mac
    ”JM-Y”

Eur 649,00

ik zeg toch prijsKLASSE… hij is toch niet net zo duur als een powermac of wel soms?

Bijdrager
    Sixer

Natuurlijk komt er een intel iBook, en die zal gewoon iBook heten.
    Ik verwacht ‘m eigenlijk vrij binnenkort..

Bijdrager
    mac osx rules

jij zij : ”de mac mini is volgens mij ook gewoon in dezelfde prijsklasse gebleven”

wat heeft dat met de powermac’s te maken?!
    en, volgens mij is ie wel duurder…. (de mini)

Bijdrager
    ijsbanaan

Ik verwacht dat de mac book komt op 1 april met de verjaardag van apple nu alleen nog hopen dat de prijs niet heel erg veel zal stijgen en dat er natuurlijk een isight in zit

Bijdrager
    poging2
    ӈ

MacBook Express, MacBook Light…

Nee, protest, dat kan niet. ‘Light’. Voor mensen die teveel geld hebben uitgegeven aan een PowerMac, en nu willen afvallen zeker? Daarbij heeft light een negatieve connotatie ten opzichte van de gewone versie, waardoor Apple alleen nog kan vertellen hoe het minder is, en niet hoe het meer is.

Anyway, die iBook/Macbook komt er heus nog wel. Ik ben er alleen nog niet zo zeker van dat het op 1 april zal zijn. Misschien wordt het wel een heel zomers modelletje.
    Geduld blijft een schone zaak 8)

Bijdrager
    t.leffers
    ”mac

jij zij : ”de mac mini is volgens mij ook gewoon in dezelfde prijsklasse gebleven”

wat heeft dat met de powermac’s te maken?!
    en, volgens mij is ie wel duurder…. (de mini)

Lijkt me toch duidelijk? Hij heeft het over -nogmaals- prijsKLASSE. De Mac Mini is weliswaar duurder geworden, maar valt nog steeds in de prijsklasse van “budget”computers. Daarnaast is ie niet zoveel duurder geworden dat ie richting de prijs van een professioneel systeem als de PowerMac gaat. Bij lange na niet.
    Van een beetje begrijpend lezen is nog nooit iemand slechter geworden..

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.