3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    driesdk

Ibook herkent TV als VGA

hey
    Ik heb sinds een paar dagen een adapter gekocht om mijn TV scherm op mn iBook te kunnen hangen.
    Nu, ik koop het (ik weet 100% zeker dat dit de goede adapter is) en ik kom thuis, ik probeer het onmiddelijk uit op mijn TV via een S-video kabel.
    Het werkt, perfect! mooi beeld, kleur, alles erop en eraan.
    Nu ga ik naar mijn 2e tv, en ik wil het daar ook proberen. deze heeft geen s-video, dus gebruik ik de composite kinch stekker die ook op de adapter zit(de gele) en ik hang hem op mijn 2e tv.
    Maar nu verschijnen er zwartwitte lijnen ipv het goede beeld, mijn iBook herkent de TV ook niet als TV in mijn beeldscherm voorkeursmenu. Hij herkent hem als VGA, en ik kan verschillende resoluties kiezen vanaf 59 hrtz, dus geen beeld te krijgen op TV.
    Ik dacht, ok, dan terug naar de andere tv waar het wel op werkte, maar nu heb ik daar net hetzelfde probleem, geen herkenning als TV maar als VGA, en enkel flikkerende lijnen, ook via S-video nu.
    Weet er iemand waar ik dit kan oplossen, ik heb al overal gezocht, ook op internet, waar ik nog mensen tgenkom, maar nergens word de vraag opgelost, misschien hier meer succes.
    Bedant

Bijdrager
    DLevi

heb je op detecteer beelscherm gedrukt in het menu beeldschermen ?

Bijdrager
    driesdk

ja, heb ik gedaan, er gebeurt niets dan.
    ohja, het gaat over een witte dual USB iBook 600mhz, met tiger

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.