4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jos robijn

iBook G4 14 inch loopt vast

Ik heb een iBook G4 14 inch die er op een avond er zomaar de brui aan gaf. Na deze storing is het niet meer mogelijk om hem aan de praat te krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd. Tot zelfs de harde schijf opnieuw wissen en getracht er nieuwe software op te zetten. Telkens na ongeveer 2 minuten loopt mijn mac vast. De muis kan niet meer verplaats worden en er gebeurt helemaal niets meer. Ook tijdens het installeren van nieuwe OS software krijg ik tijdens de installatie zomaar een vastloper. Ik dacht dat ik een slechte HD had en heb deze vervangen. Maar nog steeds hetzelfde euvel: vastgelopen. :(
    Wie heeft er nog een idee?

Gr Jos

Bijdrager
    Misja

Welkom bij het iBook dode moederbord clubje Jos, een steeds verder uitdijende groep mensen. Als je zin hebt kan je langskomen in het knutsel hoekje waat tot op heden gezocht wordt naar een oplossing…

Bijdrager
    jos robijn
    ”Misja”

Welkom bij het iBook dode moederbord clubje Jos, een steeds verder uitdijende groep mensen. Als je zin hebt kan je langskomen in het knutsel hoekje waat tot op heden gezocht wordt naar een oplossing…

Ik heb het gezien. Ik denk dat ik de iBook maar opzij leg voor onderdelen.

Bedankt. :sealed:

Bijdrager
    Eddy999

Kan ik hem voor een zacht prijsje van je overnemen?
    Ik heb nog een iBook met een dood scherm liggen.
    Misschien is e.e.a. te kombineren tot een werkende machine.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.