7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jwdlater

ibook dicht en werken op externe monitor?

Hi,

ik wil graag mijn ibook dicht doen als ik toch op mijn externe monitor werk (heb net een toetsenbord gekocht). kan dit? als ik hem nu dichtdoe gaat hij in de sleepmode…

Bijdrager
    dhawk

Met behulp van Insomnia kan je de ibook dicht doen en blijft die gewoon aan..
    Zou wellicht wel eens warmte problemen kunnen geven, dus dit geheel op eigen risico’s !

kijk ook anders een hier
    http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050308172947974

Bijdrager
    iAgree

Kan officieel alleen met een powerbook, maar zelfs daarmee zeg ik laat m gewoon op een kiertje open voor de koeling en zet je scherm gewoon op zwart dat heeft verder invloed op je externe scherm

Bijdrager
    jwdlater

die warme plek links op mijn ibook was me ook al opgevallen.. die warmte kan dan inderdaad wel moeilijker weg. zo belangrijk is het verder niet, ik dacht dat ik een setting niet kon vinden..

thnx!

Bijdrager
    dhawk

wellicht toch nogmaals maar even melden:

De discussie op macosxhints geeft toch wel aan dat ibookjes dit waarschijnlijk NIET echt leuk zullen vinden…

ik zou het toch zonde vinden als iemand anders naar aanleiding van mijn eerder post haar/zijn ibookje laat ‘smelten’.
    :sealed:

Bijdrager
    JWB

Hoe was het ook al weer? Een iBook coolt via het toetsenbord. Zou het dus niet doen!

Bijdrager
    NoiA
    ”jwdlater”

die warme plek links op mijn ibook was me ook al opgevallen.. die warmte kan dan inderdaad wel moeilijker weg. zo belangrijk is het verder niet, ik dacht dat ik een setting niet kon vinden..

thnx!

daar zit de hard disk; een van de grootste warmte bronnen in je ibook; plemp ‘em vol met geheugen om de acces door osx hiernaar te minimaliseren en de warmte ontwikkeling zal ook wat afnemen 8)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.