16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Drixels

iBook clamshell indigo

Hallo iedereen ,
    Ik heb de kans om een zo goed als nieuwe clamshell indigo te kopen.
    Ik bezit nu al een blueberry editio.
    De indigo kost 80
    Is dit de moeite ?

Groeten,
    Dries

Bijdrager
    MBPuser

Als ie echt zo goed als nieuw en compleet is lijkt me dat niet te duur..

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens mij kan je zoiets tegenwoordig niet meer “zo goed als nieuw” kopen. Die dingen zijn toch al 12 jaar oud?

Bijdrager
    Drixels

Jaa ze zijn al wat ouder, maar het is meer om bij mijn verzameling te zetten ,

Bijdrager
    Drixels

Weet iemand ook hoe je er bv: YouTube en Facebook op kan draaien?

Bijdrager
    Melgior

Ik had tot 3 jaar geleden een clamshell iBook. Flash & H.264 video (wat veel in HTML5 gebruikt wordt) is een drama dus YouTube zou ik overslaan. Facebook zou verder geen probleem moeten zijn.

Bijdrager
    Drixels

Maar zou er geen programma bestaan voor toch YouTube te draaien?

Bijdrager
    Afroman

Nee dat kan de computer niet aan.

Bijdrager
    Drixels

Kben een beetje aan het twijfelen geslagen , de man vraagt 75 euro er is geen lader bij en geen documenten:(

Bijdrager
    Melgior

Zonder lader zou ik het zeker niet doen inderdaad. Voor iets meer heb je al een budget Android tablet die wel YouTube aankan.

Bijdrager
    1984
    Drixels op 09 mei 2012

Ik heb de kans om een zo goed als nieuwe clamshell indigo te kopen.
    Ik bezit nu al een blueberry editio.
    Maar zou er geen programma bestaan voor toch YouTube te draaien?

Wat voor OS zit erop en heb je die blueberry editio.al geprobeerd op het internet..? Er zijn providers waar je minimaal MacOsX kunt gebruiken, dus Os 7 …9 gaat niet lukken

Bijdrager
    MBPuser
    Drixels op 09 mei 2012

Kben een beetje aan het twijfelen geslagen , de man vraagt 75 euro er is geen lader bij en geen documenten:(

Dan heb je er geen reet aan. Zoals Melchior al zei, voor een beetje meer heb je een budget Android tablet (al zijn die dingen altijd budget tablets :wink:) Deze vond ik ff snel maar als je ff goed zoekt vind je voor rond de 100 euri al iets die precies doet wat je wil, met garantie en compleet.

Moderator
    Strifer

Het gaat er volgens mij ook voor een (groot) deel om dat het een potentieel verzamelstuk is voor de topicstarter.

Zonder oplader zou ik het niet doen, dan heb je er weinig aan. Met zo’n apparaatje wil je toch ook weleens een beetje pielen.

Bijdrager
    1984
    Strifer op 10 mei 2012

Het gaat er volgens mij ook voor een (groot) deel om dat het een potentieel verzamelstuk is voor de topicstarter..

Dat idee had ik ook , echter de TS schrijft :

Drixels op 09 mei 2012

Weet iemand ook hoe je er bv: YouTube en Facebook op kan draaien?

en dat zal waarschijnlijk niet lukken.
    TS kijk eens regelmatig op http://www.tweedehandsmac.nl/index20.html in je linkerkolom vind je Gratis aanbiedingen, Ik heb nog een PB 145b waar ik de oplader ervan niet meer kan vinden(terwijl het een behoorlijk blok is) En dan kun je er alleen maar naar kijken, maar………….niet.

Bijdrager
    Drixels

Ik heb al een MacBook pro en een iPad 3 en ne iPhone , de clamshell is gewoon voor het iconische:D

Bijdrager
    Drixels

En Jaah ik verzamel mac\’s:D

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.