12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Daan86

ibook afschrijving

Iemand enig idee wat dit zou kunnen opbrengen? Moet er namelijk vanaf maar weet niet zo goed hoeveel ik ervoor kan vragen.

iBook g4 1.2 ghz
    256MB Memory
    40GB Harde Schijf
    Airport Extreme
    Interne DVD speler en CD Brander.
    Accu dient vervangen te worden maar kan nog wel rond een uur anderhalf uur mee.

(ja ik weet het nooit het geheugen geupgrade)

Bijdrager
    mrjellow

Ik denk zo rond de 600 euro, misschien wat meer, veel gekken in de wereld. Maar zoals vaker gezegd: kijk even op tweedehandsmac.nl.

Bijdrager
    MCEddy

Ja idd vergelijkbare laptops zijn rond de 600 euro, in werkelijkheid zal je dat niet krijgen en omdat de batterij toch van mindere kwaliteit is en het werkgeheugen minimaal. Ga van zo’n 500 euro uit.

Bijdrager
    Daan86

Dankjewel voor jullie reacties. Ik zat ook al zo’n beetje te denken aan 500 euro.

Fijne dag nog!

Bijdrager
    MedahOSX

Heb je ook gekeken of je ibook batterij in het exchange program zit? Scheelt weer in wat je ervoor kan krijgen als je mazzel hebt:)

Bijdrager
    Daan86

Haha ja, hoopval zag ik dat mailtje van apple enige tijd terug… maar helaas! Die van mij zat er niet bij!

Bijdrager
    Oortjes

Heb zelf ook zo’n systeem, is niet meer dan €400,- waard.
    en met kapotte accu maar €350,-

Bijdrager
    Daan86

350?

bah

(hoe weet je dat trouwens)

Bijdrager
    manhattan
    ”mrjellow”

Ik denk zo rond de 600 euro, misschien wat meer, veel gekken in de wereld. Maar zoals vaker gezegd: kijk even op tweedehandsmac.nl.

Unbelieveable.. ik heb voor een betere G4 dan hierboven slechts 550 betaald, er zijn idd een hoop gekken in de wereld :wink:

Bijdrager
    MedahOSX

Ik zou gewoon even op tweedehandsmac.nl kijken naar vergelijkbare ibooks, 350 is wel wat weinig hoor. 2 Weken geleden heb ik mijn ibook g3 500mhz met 640mb geheugen verkocht voor 300 (met compleet dooie accu), ik blij en de koper blij. Echt mazzel was het ook niet want ik heb genoeg reacties erop gehad. Als je kwa hardware vergelijkt met een normale pc laptop zou je sommige mensen inderdaad voor gek verklaren, feit is nou eenmaal dat de mac wat meer waarde behoud.

Kijk gewoon op die site en zet em erop, je prijs verlagen kan altijd nog!

Bijdrager
    Juch

ik vind het wel een beetje scheef, niets persoonlijks t.o.v. topictstarter, dat je niets te koop mag aanbieden en niets te koop mag stellen op de MacOSX forum, maar wel mag vragen wat een gangbare te ontvangen dan wel te betalen prijs is. Tussen de regels door heb je dus alsnog iets te koop gezet/gevraagd. Is een beetje scheef, als dit toelaatbaar is, dan moet http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=93790 ook toelaatbaar zijn vind ik.

Bijdrager
    Daan86

Sorry, Ik begrijp dat het vervelend is als mensen hier adverteren. Ik zag gewoon hele verschillende prijzen staan op het internet en wist dus niet wat ik er voor zou moeten vragen. Bovendien heb ik niet gevraagd om reacties qua interesse en heb ik ook geen links gepost naar advertentiesites etc.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.