22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    snowman

ibook 933 mhz

hallo allemaal

ik kan een ibook G4 933 mhz met 640mb ram kopen voor 500 euro
    is dit een redelijke prijs?
    hij is voor mijn kinderen en die willen er The Sims op spelen en een beeje internetten,
    ik heb al een ibook G4 1.07 ghz met 768 ram en daar werkt het allemaal prima op
    zal dit ook zo zijn op het ibookje wat ik wil gaan aanschaffen.
    en kan hier ook tiger 10.4.8 op??

bedankt alvast voor de reakties

Bijdrager
    Esquare

Tja, wat is redelijk… Het is wel zo’n beetje het bedrag waar die dingen voor van eigenaar wisselen. Zelf vind ik het een hoop geld voor een drie jaar oude iBook.

Zelf een MacBook kopen en je eigen iBook aan de kids geven is geen optie?

Bijdrager
    noxius

Als ik www.tweedehandsmac.nl bekijk lijkt het me een normale tweedehandsprijs.

Tiger zal er goed op draaien. Maar vind zelf 40 gig intern wel krap….

Bijdrager
    snowman
    ”Esquare”

Tja, wat is redelijk… Het is wel zo’n beetje het bedrag waar die dingen voor van eigenaar wisselen. Zelf vind ik het een hoop geld voor een drie jaar oude iBook.

Zelf een MacBook kopen en je eigen iBook aan de kids geven is geen optie?

ibook is van mijn vrouw die doet alleen maar een beetje internetten en mailen
    ikzelf heb een Imac 20inch zie mijn sig

Bijdrager
    snowman
    ”noxius”

Als ik www.tweedehandsmac.nl bekijk lijkt het me een normale tweedehandsprijs.

Tiger zal er goed op draaien. Maar vind zelf 40 gig intern wel krap….

opslagruimte heb ik zat
    maar gaat The Sims hier een beetje leker op draaien???

Bijdrager
    Esquare
    ”snowman”

maar gaat The Sims hier een beetje leker op draaien???

Ze hebben dezelfde grafische kaart, vrijwel dezelfde processorsnelheid en bijna evenveel geheugen. Dus veel verschil zal er niet zijn.

Bijdrager
    computer space

Mijn moeder kocht laatst een nieuwe macbook (oude model, gewone coreduo, opruiming bij winkel) voor 800 euro. Neem zelf zoiets en schuif de jouw inderdaad door naar de kids.

Bijdrager
    snowman
    ”Martiniman”

Mijn moeder kocht laatst een nieuwe macbook (oude model, gewone coreduo, opruiming bij winkel) voor 800 euro. Neem zelf zoiets en schuif de jouw inderdaad door naar de kids.

Ik heb zelf een IMac 20 inch core2duo! dus over doorschuiven is hier geen sprake
    het gaat erom of the kids hier voor deze prijs een aardig ibookje voor hebben

Bijdrager
    aerosoul

dannn..
    verkoop je alles. Koop je een nintendo 64 en gaan jullie gezellig met z’n alle oude spelletjes spelen en hou je nog geld over ook!

maar ff serieus..
    Als je voor 300 euro meer ’n nieuwe kan kopen die daarbij ookn og ’n stuk sneller/krachtiger is en die je eventueel aan je vrouw geeft al dan niet aan je kinderen. Zie ik niet in waarom je voor 500 euro een oude iBook gaat kopen.

Bijdrager
    snowman
    ”aerosoul”

dannn..
    verkoop je alles. Koop je een nintendo 64 en gaan jullie gezellig met z’n alle oude spelletjes spelen en hou je nog geld over ook!

maar ff serieus..
    Als je voor 300 euro meer ’n nieuwe kan kopen die daarbij ookn og ’n stuk sneller/krachtiger is en die je eventueel aan je vrouw geeft al dan niet aan je kinderen. Zie ik niet in waarom je voor 500 euro een oude iBook gaat kopen.

probeer jij maar eens een Macbook te kopen voor 800 euro en dat is ook weer 300 euro meer
    is toch weer veel geld

Bijdrager
    PietjePuk

Geef ze een nintendo Wii, kan je ook mee browsen en gamen en tis nog eens een stuk goedkoper ook.

Bijdrager
    snowman

Nou jullie helpen wel hoor

ik kan hem dus maar beter niet kopen bedankt allemaal
    wat een budforum hier het gaat erom of het een goede aankoop zal zijn en ik vraag niet om de nieuwste mackbooks en andere shit want daar heb ik geen geld voor

bedankt allemaal

Bijdrager
    MicMac

In mijn ogen is het een zeer redelijke aankoop, G4 tje draait nog wel een paar jaartjes mee.
    Maar dit soort beslissingen ligt denk ik nogal persoonlijk, afhankelijk van de eisen en wat je er voor over hebt.. daarom zijn de opmerkingen hierboven niet zo raar vind ik.

Bijdrager
    snowman
    ”isgone.”

In mijn ogen is het een zeer redelijke aankoop, G4 tje draait nog wel een paar jaartjes mee.
    Maar dit soort beslissingen ligt denk ik nogal persoonlijk, afhankelijk van de eisen en wat je er voor over hebt.. daarom zijn de opmerkingen hierboven niet zo raar vind ik.

Kijk daar heb ik iets aan

Bijdrager
    PietjePuk

:? , mijn alternatief was juist goedkoper….

Bijdrager
    Maleise Beer

Maar het zou me ten zeerste verbazen als de Sims vlot draait op zo’n oude machine.
    Bekijk anders eens de systeemvereisten voor dat spel.

Bijdrager
    Esquare
    ”Maleise

Maar het zou me ten zeerste verbazen als de Sims vlot draait op zo’n oude machine.

Eh… The Sims is nog aanzienlijk ouder dan die machine. :)

Bijdrager
    Oppie
    ”snowman”

Nou jullie helpen wel hoor
    ik kan hem dus maar beter niet kopen bedankt allemaal
    wat een budforum hier het gaat erom of het een goede aankoop zal zijn en ik vraag niet om de nieuwste mackbooks en andere shit want daar heb ik geen geld voor.

Tja, dan koop je ‘m toch?
    Wij kunnen niet in je portemonnee kijken, noch in je hoofd, noch naar je kinderen.
    Dus er valt weinig meer te zeggen hier dan dat de keus aan jezelf is…

Bijdrager
    bommels

…ik kan hem dus maar beter niet kopen bedankt allemaal
    wat een budforum hier het gaat erom of het een goede aankoop zal zijn en ik vraag niet om de nieuwste…

Ja, wat wil je nou horen? Dat we het allemaal een geweldige deal vinden?

Er zijn hier mensen die met je meedenken en alternatieven aandragen, maar als je ondanks alle goed(bedoeld)e adviezen toch die iBook wilt kopen moet je dat maar lekker doen.

Bijdrager
    Maleise Beer
    ”Esquare”
    ”Maleise

Eh… The Sims is nog aanzienlijk ouder dan die machine. :)

Ah ik was aan The Sims 2 aan het denken. :wink:

Bijdrager
    snowman

Bedankt allemaal

Sorry dat ik een beetje aangebrand deed

heb inmiddels toch maar een macbook gekocht een coreduo en ja toch maar een nieuwe
    bij Amac in amersfoort

en hij is super

sorry nogmaals voor iedereen die alternatiefen boden

Bijdrager
    bommels

Mooie machine! Veel plezier ermee, ik spaar nog even door voor als mijn eigen iBook vervangen moet gaan worden…..

grtz bart

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.