4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroen_mac

iAlertU email fuctie werkt niet

Iemand bekend met iAlertU? Ik gebruik het programma nu een tijdje op mijn MacBook.
    Alleen de email functie werkt niet. Als ik het alarm laat afgaan maakt de isight camera wel een foto, maar deze wordt niet gemaild naar het adres dat ik in de preferences heb opgegeven. Ik heb een werkende Mail account aangemaakt, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Moet het adres waar de foto naar verstuurd wordt hetzelfde zijn als dat van de mail-account in Mail? Heb nu nl. een account in Mail gemaakt (@mac.com) en zou graag de foto ontvangen in mijn hotmail account in Entourage.

Bijdrager
    Igor

waarschijnlijk komt hij in je junk mail binnen.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Bij mij komt ie wel binnen, maar is het plaatje geen attachment maar een hele hoop tekens in de e-mail zelf, heb je dus niets aan. Komt vast beter in een volgende versie, ze zeggen zelf ook:

iAlertU also features functionality to utilize the built in iSight camera to photograph the would be thief and soon will be able to email the photo to a user specified email address.

Bijdrager
    jeroen_mac

In de junk folder van entourage ook niet…
    Weet iemand wat het afzender adres is? Of iig het domein? Dan kan ik dit toevoegen aan de safelist.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.