4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    sannie68

i tunes/ipod video 2 computers delen?

ik heb een vraagje voor de kenners hier. mijn zoon heeft zinds kort een ipod video. Nou heeft hij ook een eigen computer. Maar ikzelf ook. Dus de ene keer zet jij liedjes via zijn computer op de ipod. Maar als ik zeg maar leuke filmpjes heb gevonden en dan de ipod wil bijwerken zodat zijn liedjes erop blijven staan en mijn filmpjes erbij komen dan geeft ie aan dat eerst alles gewist moet worden voordat de nieuwe gegevens erop gezet kunnen worden. Kan ik hier iets mee doen zodat het wissen dus niet gebeurd? Alvast bedankt voor de reacties

Inactief
    Anoniem

Wat voor computers zijn het ?
    Mac PC?

en is hij dus iPod PC of Mac geformateerd?
    (dat kan je zien door op instellingen te gaan en dan op info)
    Als hij PC geformateerd is zou hij op een Mac en PC moeten werken.
    Maar als hij Mac geformateerd is zal je hem PC moeten formateren.(dan wist hij alles)

Het kan ook zijn dat hij heeft ingsteld dat hij automatisch bijwerkt; niet doen anders werkt het niet op 2 computers

Bijdrager
    MacAanZee

Jij en hij kunnen gewoon ieder selecteren welke lijsten je wilt bijwerken. Dan moet je uitschakelen dat alle lijsten automatisch worden bijgewerkt. Overigens heb ik ook een vraagje hierover wat er veel mee te maken heeft. Ik heb net hetzelfde gedaan. Mijn zoon heeft nu zijn eigen iMac. we ‘sharen’ nu iTunes – maar hij kan wel de muziek luisteren en de filmpjes bekijken, maar ze NIET in zijn iPod loaden – klopt dat??

Moet ik dan – bijvoorbeeld via een Firewire kabel – eerst mijn hele iTunes overzetten naar zijn computer om dat te doen?

Bijdrager
    sannie68

bij de info staat STRUCTUUR WINDOWS bedoel je dit? en het niet automatisch bijwerken, moeten we dan de vinkjes weghalen bij synchroniseren? alvast weer bedankt voor het antwoord

Sandra

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.